کد خبر: 119424
A

فرمانده کل سپاه پاسداران: رهبری مظهر «حکمت الهی» هستند و جهان به این حکمت غبطه می‌خورد

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران: قلب مرکزی جهان اسلام، ایران است و قلب ایران امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند. دشمن قدرت خود را روی این منشأ حکمت و تدبیر متمرکز کرده‌ و در مقابل دشمن، مقام معظم رهبری در میانه میدان ایستاده‌اند و کوه آرامش هستند و تدبیر می‌کنند، چگونه ایشان توانسته‌اند این همه قدرت بسازند و صاحب راهبرد و سیاستی باشند که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را نابود کند؟ وی افزود: امام خامنه‌ای آموزش شجاعت، توکل، استقامت و صبر را به ما می‌دهند، دشمن در برخی مواقع می‌خواست برای نابودی ما از تمام گزینه‌ها استفاده کند؛ چه قدرتی دست‌های او را می‌بست و بی عمل می‌ماند؟ قدرت امام خامنه‌ای روی زمین حرکت می‌کنند و به رسمیت شناخته می‌شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران: رهبری مظهر «حکمت الهی» هستند و جهان به این حکمت غبطه می‌خورد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرلشکر حسین سلامی در آیین اختتامیه اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج (صالحین) در تالار قدس حرم مطهر رضوی افزود: امام خامنه‌ای اسلام را در جهان عظمت می‌بخشند و اینکه "سید مقاومت" (سیدحسن نصرالله ) می‌گوید که کشتی‌های سوخت به منزله سرزمین ماست و اگر آنها را بزنید ما هم می‌زنیم، برخاسته از همین عظمت است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سردار سلامی با بیان اینکه قدرت یعنی میزان تأثیر بر اراده دیگران، ادامه داد: قدرت ما همه مرهون یک انقلاب است، باید همه جا ساختار قدرت ایجاد کرد و دست و پای دشمن را به باتلاق فرو برد؛ اکنون شکر خدا رهبر عزیز ما تنها نیستند و سپاهیان جانفدای بسیاری دارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آگاهی مومنانه عامل موفقیت ماست و انسان، عامل اصلی پیروزی و شکست است، ابزارها بی روح هستند و انسان به آنها قدرت می‌دهد و وقتی انسان تربیت شده مکتب ایثار است، آن وقت پیروزی با دست‌های قطع شده هم قطعی است.

او اضافه کرد: ما در مقابل دشمن ایستاده‌ایم و اگر آسیب ببینیم یا نبینیم پیروزیم و تربیت جوانان، ضامن پیروزی ما در تمام میادین است، نمی‌شود با جامعه‌ای سست ایمان اسلام را پیش برد؛ آن حوادث تلخ دیگر تکرار نمی‌شود، چراکه مردم صبر و شکیبایی را بر کرنش و وابستگی به دشمن ترجیح می‌دهند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی تربیت ما است، جهاد در راه خدا تمرین تربیت و تقواست، فرماندهان ما با این اعمال در پیشگاه خداوند قضاوت می‌شوند، نباید بایستید، غفلت کنید و دشمن را دست کم بگیرید چراکه او هنوز ایستاده و نفس می‌کشد، در انتهای راه رسیدن به قله، فشار زیادی می‌آید اما قله آنجاست.

وی گفت: اسلام توانست در مقابل قدرت‌های شرور عالم که در منطق نابرابری و یک جهالت نوین جهان را توصیف می کنند، در فضای یک جنگ چند بُعدی و جهانی در محیطی نابرابر بسط و گسترش یابد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در خطیرترین مقطع تاریخ اسلام زندگی می‌کنیم و شرایط ما معمولی نیست، ادامه داد: امروز احکام الهی فرصت پیاده شدن و اسلام فرصت ظهور و درخشش پیدا کرده‌ است، اسلام دوباره تشکیل حاکمیت داده و به قدرت رسیده است، هرگاه خورشید عالم تاب اسلام می‌درخشد مشرکان مقابل این تلالو صف می‌کشند تا آن را خاموش کنند.

وی افزود: امروز همان وقایع سخت و سهمگین صدر اسلام در حال رخ دادن است چرا که وقتی اسلام طلوع کرد با خود پیام عدالت، آزادی، حاکمیت دین و ضرورت نبود جهل را آورد، وقتی این دین ظهور کرد هیچکس فکر نمی‌کرد تعداد اندک مستضعفان بتوانند از زیر صفر و بدون قدرت، دینی مانند اسلام را در مکه جهانی کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه اسلام خیلی زود قلب‌ها را تسخیر کرد، اما جنگ‌های سختی اتفاق افتاد، ادامه داد: پس از پیامبر (ص)، یکایک ائمه(ع) هم برای عظمت اسلام جنگ کردند و نشان دادند که این عظمت فرو افتادنی نیست؛ اکنون نیز قدرت‌های شیطانی، در صورتی که اسلام در عبادات فردی خلاصه شود، با آن مشکلی ندارند اما نمی‌پذیرند اسلام نظام سیاسی ایجاد کند و جغرافیای قدرتمندی داشته باشد و نقشه دنیا را تغییر دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما باید صالحین را رشد و ارتقا بدهیم و در این مسیر جلو رفته و هیچگاه متوقف نشویم، متذکر شد: قدرت‌های مستکبر هر چیزی را که در قالب عدالت باشد، برنمی‌تابند و نمی‌توانند ببینند که اسلام زنجیرها را از افکار انسان عصر مدرن باز کند، به خصوص وقتی این اندیشه‌ها در فکر رهبری باشد که خداوند معجزه خود را در ذهن او قرار داده تا اسلام را در جهان بدون سلاح و تجهیزات گسترش دهد.

وی با بیان اینکه پیش از این مفهومی با عنوان عالم اسلامی در دنیا وجود نداشت، تصریح کرد: اینکه اسلام مناسبات اقتصادی را تغییر داده و روابط قدرت‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و امپراتوری‌ها را فروبپاشاند در ذهن دنیا نمی‌گنجید اما امروز آوازه اسلام در جهان طنین انداز شده است و نام آن را در جهان با عزت و ذلت‌ناپذیری می‌شناسند، این یک واقعه عظیم نیست بلکه اعظم است و این در هر مقیاسی یک حقیقت الهی است.

سردار سلامی با اشاره به آیاتی از قرآن تاکید کرد: اسلام، عدالت و آزادی مسلمانان، بدون قدرت و حاکمیت جاری نمی‌شود و ما برای آزادی، مرزها را درنوردیده‌ایم؛ انقلاب ما استمرار فلسفه ائمه(ع) است و اینطور نیست که اسلام برای یک زمان خاص آمده باشد، این دین کمال است و برای جاری شدن نیاز به قدرت دارد، به همین دلیل است که قدرت‌های مستکبر می‌خواهند ما قدرتمند نشویم.

وی با بیان اینکه منطق قوی، قدرت می‌خواهد و هر منظومه‌ای باید با قدرت جاری شود، تصریح کرد: اگر خورشید اسلام دوباره کم‌فروغ شود ممکن است ما دوباره قرن‌ها در جاهلیت بمانیم، ما محکوم به پیروزی هستیم تا موفقیت را پیش بگیریم و این کار مشکلی است که به خودی خود اتفاق نمی‌افتد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید زمینه نصرت و نزول رحمت الهی را فراهم کنیم، آنچه امروز می‌بینیم درخشش، قد کشیدن و برافراشته شدن اسلام در یک سو و زوال قدرت‌های شیطانی در سوی دیگر است و قدرت‌هایی که به خدا متکی نیستند هرچقدر که قدرتمند باشند، محکوم به شکست هستند.

او ادامه داد: دشمن، رهبرانی به معنای واقعی فاسق، خطرناک، بی‌منطق و بی‌رحم دارد که روی جهان اسلام تمرکز کرده‌اند، قلب مرکزی این منطقه جهان اسلام، ایران است و قلب ایران امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.

سردار سلامی اضافه کرد: دشمن قدرت خود را روی این منشأ حکمت و تدبیر متمرکز کرده‌ و در مقابل دشمن، مقام معظم رهبری در میانه میدان ایستاده‌اند و کوه آرامش هستند و تدبیر می‌کنند، چگونه ایشان توانسته‌اند این همه قدرت بسازند و صاحب راهبرد و سیاستی باشند که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را نابود کند؟

وی افزود: امام خامنه‌ای آموزش شجاعت، توکل، استقامت و صبر را به ما می‌دهند، دشمن در برخی مواقع می‌خواست برای نابودی ما از تمام گزینه‌ها استفاده کند؛ چه قدرتی دست‌های او را می‌بست و بی عمل می‌ماند؟

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت امام خامنه‌ای روی زمین حرکت می‌کنند و به رسمیت شناخته می‌شوند و واضح می‌گویند که ما از فلسطین، یمن و لبنان حمایت می‌کنیم، افزود: مقام معظم رهبری با این قدرت کشور را به پیش برده‌اند؛ عبور از بزرگ‌ترین تحریم اقتصادی دنیا کار دشواری است و فقط با نصرت الهی امکان پذیر است. رهبری مظهر حکمت الهی هستند و جهان به این حکمت غبطه می‌خورد.

پنجمین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی صالحین بسیج که روز دوشنبه با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر