کد خبر: 119463
A
دیده بان ایران:

روشِ عارف گونه «نرجس سلیمانی» در شورای شهر تهران/ 18جلسه فقط سکوت!

در 18جلسه شورای شهر تهران، تنها میکروفون یک نفر در صحن علنی باز نشد، نرجس سلیمانی . یک کاربر در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: خانم سلیمانی در81 روز گذشته، نه تذکری داده است و نه نطقی داشت.

روشِ عارف گونه «نرجس سلیمانی» در شورای شهر تهران/ 18جلسه فقط سکوت!

به گزارش دیده بان ایران؛ 17 مردادماه گذشته نخستین جلسه اعضای انقلابی شورای شهر ششم در حالی آغاز به کار کرد که بنا بر ادعای از قبل مطرح شده این افراد آنها سعی داشتند مدیریت انقلابی پایتخت را به رخ اعضای پیش از خود بکشند. اما از همان ابتدا انتشار فایل صوتی بین نرجس سلیمانی و مهدی چمران بر سر انتخاب علیرضا زاکانی باعث شد تا بسیاری از شهروندان حساب کار دستشان بیاید و مشخص شود که نحوه عملکرد شورای شهر ششم چگونه خواهد بود.

انتصاب های پرحاشیه و فامیلی شهردار تهران باعث شده که تا اینجای کار نمایندگان تنها بخشی از مردم تهران در شورای شهر به صورت "کج دار و مریز" همچنان پشت انتخاب خود بایستند.

اما در این بین ذکر این نکته قابل توجه است که در 18جلسه شورای شهر تهران، تنها میکروفون یک نفر در صحن علنی باز نشد، نرجس سلیمانی . یک کاربر در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: خانم سلیمانی در81 روز گذشته، نه تذکری داده است و نه نطقی داشت. / دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر