کد خبر: 119559
A

خاطره علی جنتی از نامه‌هایی که برای برکناری او از وزارتخانه به پدرش می‌دادند!

علی جنتی: یک بار پدر به من گفت یکی از فقهای شورای نگهبان به ایشان گفته است همانطور که آیت الله خزعلی از فرزندش برائت جست، شما هم از فرزندتان برائت بجویید.

خاطره علی جنتی از نامه‌هایی که برای برکناری او از وزارتخانه به پدرش می‌دادند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی جنتی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این سوال آگاهی نو که آیا آیت الله جنتی در ایامی که وزیر فرهنگ بودید به شما تذکری هم دادند، گفت:

تذکر به آن معنا نه، البته راجع به من به ایشان نامه های زیادی نوشتند. گاهی اوقات ایشان نامه ها را به من میداد و میگفت اینها صحت دارد؟ من هم دقیقا یکایک مطالب را پاسخ می دادم که جریان چیست و کجا خلاف گفته اند و …. توضیح می دادم و ایشان از توضیحات من قانع می شدند.

منتها عناصر مخالف رها نمی کردند. مثلا در همین سال آخر وزارت، یک برنامه جمع خوانی در قم توسط اداره کل ارشاد راه اندازی شد. کسانی که مجری بودند خانم های بسیار محجبه بودند، منتها یک آدم بیمار روحی به میان تماشاچیان رفته بود و از هر کسی که حجابش نامناسب بود عکس گرفته بود.

اینها را آلبوم کردند و نزد مراجع و جامعه مدرسین بردند. سر و صدای زیادی بلند شد و آقای محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین واکنش نشان داد.

من خودم در یک جلسه دیدم آقای احمد خاتمی رسما با پدرم صحبت کرد و به شدت از برنامه قم انتقاد می کرد.

گفتم همین هایی که شما عکس ها آنها را گرفتید همه هر روز از کنار حرم در قم عبور می کنند و کسی با آنها کاری ندارد.

 گزارش داده که جنتی در ادامه می‌گوید: حتی یک بار پدر به من گفت یکی از فقهای شورای نگهبان به ایشان گفته است همانطور که آیت الله خزعلی از فرزندش برائت جست، شما هم از فرزندتان برائت بجویید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر