کد خبر: 119597
A

نماینده مجلس: مصوبات سفرهای استانی رئیسی لازم است ولی کافی نیست/ ارتباط روحانی با مردم ضعیف بود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور لازم است اما کافی نیست و باید مصوبات این سفرها تا حصول نتیجه پیگیری شود.

نماینده مجلس: مصوبات سفرهای استانی رئیسی لازم است ولی کافی نیست/ ارتباط روحانی با مردم ضعیف بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، اظهار داشت: حضور میدانی رئیس جمهور و اعضای کابینه در استان‌های مختلف باعث می‌شود که آنان از نزدیک گره‌ها و مشکلات مردم در نقاط مختلف را ببینند و این کار می‌تواند در تصمیم‌گیری درست جهت رفع مشکلات مردم اثر جدی داشته باشد.

وی بیان کرد: البته سفرهای استانی رئیس جمهور در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که تصمیمات کارشناسی برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور به سرعت اتخاذ و عملیاتی شود. در واقع، دولتمردان باید پیگیری‌های خود را تا حصول نتیجه ادامه دهند و مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور لازم است اما کافی نیست؛ به این معنا که شرط لازم برای رصد اوضاع کشور و برآورد واقعیت‌های موجود در جامعه این است که این سفرهای استانی انجام شود اما حتماً باید تصمیمات درست و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه هم ادامه یابد.

نقدعلی ادامه داد: البته قرار است کارگروهی در استان‌ها و معاونت اجرایی ریاست جمهوری برای پیگیری تحقق مصوبات سفرهای استانی تشکیل شود که گام مهمی در جهت رفع مشکلات کشور است.

وی متذکر شد: حسن روحانی در زمینه تعامل و ارتباط با مردم حرفی برای گفتن نداشت، این در حالی است که رئیسی کار جهادی و حضور نزدیک در کنار مردم را در دستور کار قرار داده است و در برطرف کردن مشکلات مردم عزم جدی دارد.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر