کد خبر: 119609
A

ارگان نزدیک به محفل امنیتی: همسویی «علی لاریجانی» با اصلاح طلبان به صلاح او نیست

ارگان نزدیک به یک محفل امنیتی خاص نوشت: برخی معتقدند دکتر لاریجانی یکی از استوانه‌های سیاست در ایران است که قابلیت ایجاد مغناطیس گفتمانی را دارد. از طرفی تجربه نشان می‌دهد که همسویی و هم‌داستانی او با اصلاح‌طلبان به صلاح نیست و لاریجانی اصولگرا بیشتر از لاریجانی مؤتلف با چپ‌ها کارایی خواهد داشت.

ارگان نزدیک به  محفل امنیتی: همسویی «علی لاریجانی» با اصلاح طلبان به صلاح او نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت محفل امنیتی که خود را در دورن جریان اصولگرایی تعریف می کند؛  درباره آینده سیاسی علی لاریجانی نوشت: 

دکتر لاریجانی بعنوان یک فعال اصولگرا، تجربه همسویی نسبی با اصلاح‌طلبان و دولت آنها در قضیه برجام را نیز دارد؛ همانطور که تجربه نقد صریح آنها در قضایایی مثل کنفرانس برلین را دارد!

از طرفی تخاطب سیاسی دکتر لاریجانی و شورای نگهبان در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز برخی اصلاح‌طلبان را در این تصور فرو برده که می‌توانند کارنامه‌ها را ندید گرفته و با آقای لاریجانی نزدیکی گفتمانی ایجاد کنند.

با وصف اشاره شده، اینکه آقای لاریجانی قائل به همسویی با چپ‌ها باشد یا خیر؟! و اساسا به آن فکر می‌کند یا نه؟! مسئله‌ای است که در آینده مشخص خواهد شد.

در عین حال، برخی معتقدند دکتر لاریجانی یکی از استوانه‌های سیاست در ایران است که قابلیت ایجاد مغناطیس گفتمانی را دارد. از طرفی تجربه نشان می‌دهد که همسویی و هم‌داستانی او با اصلاح‌طلبان به صلاح نیست و لاریجانی اصولگرا بیشتر از لاریجانی مؤتلف با چپ‌ها کارایی خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر