کد خبر: 119673
A

انتقاد رسانه نزدیک به جریان انقلابی از تیم اقتصادی دولت/ آقایان مخبر و محسن رضایی دلیل افزایش گرانفروشی ها چیست؟

ارگان رسانه ای حامی دولت ابراهیم رئیسی نوشت: آقایان مخبر و رضایی باید به این سؤالات نیز بیاندیشند که علت و انگیزه افزایش گرانفروشی چیست و اساسا چرا گرانفروشان از هیچ نظارت و برخوردی نمی‌هراسند؟

انتقاد رسانه نزدیک به جریان انقلابی از تیم اقتصادی دولت/ آقایان مخبر و محسن رضایی دلیل افزایش گرانفروشی ها چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت تحلیلی مشرق نیوز نزدیک به جریان ارزشی و انقلابی نزدیک به هسته سخت قدرت و همچنین حامی دولت ابراهیم رئیسی با انتشار اظهارات مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل که گفته بود: "پرونده‌های –گرانفروشی- ورودی به تعزیرات استان در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۴ درصد افزایش داشته است!" نوشت:

رجال اقتصادی دولت سیزدهم (محمد مخبر و محسن رضایی) از آنرو باید در این خبر تأمل و تدقیق داشته باشند که بخش مهم آن افزایش گرانفروشی به رغم تغییر دولت و به رغم افزایش رقم جریمه‌هاست.

آنان باید به این سؤالات نیز بیاندیشند که علت و انگیزه افزایش گرانفروشی چیست و اساسا چرا گرانفروشان از هیچ نظارت و برخوردی نمی‌هراسند؟

مسئله‌ای که مسوولان باید به آن اشراف پیدا کنند این است که گرانی تبلور یافته در قیمت‌های فعلی بر اساس برخی تحلیل‌ها از هیچ قاعده دلاری، تورمی، تحریمی و بازاری پیروی نمی‌کند و نوشداروی این بلیّه هم جز نظارت کارای دولتی و قضایی نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر