کد خبر: 119702
A

ابوالفضل ابوترابی: بروکراسی اداری دارد کشور را نابود می کند/ اگر سوار لودر نمی شدم بودجه احداث زیرگذر برگشت می خورد

نماینده مردم نجف آباد درباره علت سوار شدنش بر لودر و تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف اباد گفت: حدود یک ماه پیش با ریاست دانشگاه آزاد صحبت کردم و گفتند: ۱ هفته ای کار را شروع می کنم ، نامه و نامه نگاری شروع شد اما با گذشت یک ماه خبری نشد. دیدم که داریم به زمستان داریم می خوریم و بودجه برگشت می خورد و علی رغم مهلت یک ماهه و وعده یک هفته ای آن ها خبری نیست .

ابوالفضل ابوترابی: بروکراسی اداری دارد کشور را نابود می کند/ اگر سوار لودر نمی شدم بودجه احداث زیرگذر برگشت می خورد

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی ، نماینده مردم نجف آباد درباره درباره فیلم اخیر منتشر شده از وی که سوار بر بولدوزر برای خراب کردن دیوار دانشگاه آزاد اقدام کرده بود، گفت: تردد دانشگاه نجف آباد اصفهان بعضا در روز به بیش از ۲۰ هزار نفر می رسد و این منطقه تقاطعی است که شرق استان را به غرب استان ارتباط داده و محور مواصلاتی بسیار پرتردد و بسیار پر خطر است.

وی درباره اصل این موضوع نیز تاکید کرد: حدود ۴ سال است که ما درگیر احداث زیرگذر در جوار دانشگاه ازاد نجف آباد هستیم که چندین بار نقشه تغییر پیدا کرد و جلسات متعدد در استان و شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم افزود: حدود ۴ سال عملیات تایید، نقشه برداری و مقدمات کار و جلسات متعدد که بعضا دانشگاه آزاد هم در این جلسات حضور داشتند.

ابوترابی با بیان این که «احداث این زیرگذر خواسته خود دانشگاه آزاداسلامی نجف آباد و مردم است» و رییس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد نیز همراهی زیادی با موضوع داشته است، گفت: در چند سال گذشته دانشگاه آزاد نجف آباد به لحاظ چپ کردن سرویس دانشجوها شاهد اتفاقاتی مشابه حادثه سرویس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران بود و اگر دست روی دست بگذاریم باز هم شاهد این مسائل خواهیم بود.

نماینده مجلس یازدهم همچنین تاکید کرد: علی رغم محدودیت های مالی موجود در کشور توانستیم ردیف ۵۰ میلیاردی تومانی برای این پروژه بگیریم ، پروژه ای که بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه لازم دارد و به همراه مواردی از قبیل آزادسازی و جابجایی تاسیسات آب و برق رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار را می طلبد.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پیش با ریاست دانشگاه آزاد صحبت کردم و گفتند: ۱ هفته ای کار را شروع می کنم ، نامه و نامه نگاری شروع شد اما با گذشت یک ماه خبری نشد.

ابوترابی درباره علت تصمیم برای چنین اقدامی نیز گفت: دیدم که داریم به زمستان داریم می خوریم و بودجه برگشت می خورد و علی رغم مهلت یک ماهه و وعده یک هفته ای آن ها خبری نیست .

نماینده مردم نجف آباد با بیان این که تعلل در حفظ جان مردم بیش از این ظلم است و این تعلل نه در جایگاه خداوند و مردم قابل بخشش نیست، تاکید کرد: مشکل تعویق در انجام این کار در تهران است چرا که بروکراسی اداری در حال نابودی کشور است، وقتی این تصمیم سازی ها باید در تهران انجام شود و دوستان تهران هم به اندازه ای سرشان شلوغ است که واقعیت ها را نمی دانند و گرفتاری های دیگری دارند ، دیگر دانشگاه آزاد نجف آباد برای این ها اهمیتی ندارد و امر به این مهمی ۴ سال معطل می ماند./ جمهوریت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر