کد خبر: 119708
A

نماینده مجلس: یک ماه است جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار نشده/ ابوترابی درباره لودر سواری توضیح بدهد

مصطفی طاهری عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: بعد از تشکیل پرونده مذکور از دو طرف دعوت به عمل خواهد آمد تا صحبت‌های خودشان را درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد به هئیت ارائه کنند.

نماینده مجلس: یک ماه است جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار نشده/ ابوترابی  درباره لودر سواری توضیح بدهد

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی طاهری عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اقدام اخیر نماینده نجف آباد اظهرا کرد: هنوز پرونده‌ای درباره اقدام اخیر آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس تشکیل نشده است علت این موضوع هم هنوز هیئت جلسه‌ای را تشکیل نداده است.

مصطفی طاهری ادامه داد: بعد از تشکیل پرونده مذکور از دو طرف دعوت به عمل خواهد آمد تا صحبت‌های خودشان را درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد به هئیت ارائه کنند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به زمان برگزاری جلسه هیئت نظارت، گفت: اکنون حدود یک ماهی است که جلسات هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار نشده است و فارغ از این پرونده، پرونده‌های دیگر نیز در دستورکار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.

طاهری تصریح کرد: قطعا به موضوع نماینده نجف آباد ورود خواهیم کرد و بررسی این موضوع در اولویت هیئت نظارت است تا مشخص شود که تخلف از جانب کدام طرفین بوده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده نجف آباد، هفته گذشته با لودر بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان را تخریب کرد! این عمل در واکنش به این مساله بود که دانشگاه آزاد و شهرداری نجف آباد برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای دانشجو به توافق رسیده بودند که اجرایی نشده است.

فیلم کوتاهی از این ماجرا نیز در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد این نماینده مجلس سوار بر لودر به سمت دیوار دانشگاه رفته و آن را خراب می‌کند. این دیوار در اراضی جنوبی دانشگاه قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر