کد خبر: 119795
A

مقاله نویس سابق کیهان، حسین‌شریعتمداری را تهدید به قتل کرد!

حسین‌قدیانی مقاله نویس سابق روزنامه کیهان که به دلیل درگیری اش با پایداری چی ها شروع به انتقاد از مصباح‌یزدی و تفکرش کرده بود توسط حسین‌شریعتمداری «فرزندفیزیکی شهید» خطاب شد همین موضوع سبب عصبانیت ستون‌نویس پیشین وطن‌امروز و کیهان شد.

مقاله نویس سابق کیهان، حسین‌شریعتمداری را تهدید به قتل کرد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین‌قدیانی مقاله نویس سابق روزنامه کیهان که به دلیل درگیری اش با پایداری چی ها شروع به انتقاد از مصباح‌یزدی و تفکرش کرده بود توسط حسین‌شریعتمداری «فرزندفیزیکی شهید» خطاب شد؛ همین  موضوع سبب عصبانیت ستون‌نویس پیشین وطن‌امروز و کیهان شد.

او با انتشار فایل صوتی در کانال شخصی خود تهدید به خودسوزی یا کشتن حسین‌شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه در کیهان کرده‌است.

حسین قدیانی گفته است:«تذکراتی نیز از بیت‌رهبری به حسین‌شریعتمداری داده‌شده بود که گویی این موضوع مورد توجه این فرد و اهالی کیهان قرار نگرفته‌است»

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حسین قدیانی در روزنامه خود که حق نام دارد نوشت: «فرزند شهیدی که بر خلاف عقاید پدر بنویسد، دیگر تنها فرزند جسمی آن شهید است». لازم است بر شما روشن کنم که چرا از این فراز نامه تان، دلم بد شکست.

مستند به اظهارات موثق دوستان پدرم که شما هم آنها را کم و بیش میشناسید شهید اکبر قدیانی نیز مثل پسرش در همه ی دوگانه های انصافا زیادی که مصباح عادت داشت با بهشتی بسازد، طرف «حمزه ای خمینی» را میگرفت و فقط در یک قلم؛ بابا اکبر سرشار از بصیرت، ارادت وافر به «معلم شهید انقلاب» یعنی علی شریعتی داشت و هنوز کتابهای دکتر که بعضا با حاشیه نویسی های پدرم همراه است در کتابخانه ی خانه ی ما هست.

چه میگویید استاد؟ ما از شما آموخته بودیم که قبل از داوری، ابتدا کمی تأمل کنیم و اینقدر راحت عواطف آدمها را جریحه دار نکنیم. خیالتان آسوده که حسین قدیانی، اکبر قدیانی را جز در راه افکار و عقاید بابا اکبر بصیر خرج نخواهد کرد. 

وی همچنین نوشت: آقای شریعتمداری! بهشتی و مصباح، یک دوگانه ی غیر قابل کتمان است که با جعل تاریخ و خاطره سازی نمیتوان این دو را با هم جمع کرد. فرض را بر این میگیرم که بر اساس مشاهدات مصباح، فی الحال  معلم شهید انقلاب ناظر بر انحرافاتش در درکات دوزخ باشد. آن جهنم برای من قابل تحملتر است تا بهشتِ بدون بهشتی مصباحیستها. / سایت دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر