کد خبر: 119829
A

دلایل همدلی «روزنامه دولت» با «ارگان رسانه ای جبهه پایداری» چیست!/ حامیان رجا نیوز در دولت چه کسانی هستند؟

روزنامه دولتی ایران خبری را که سایت رجانیوز در باره ارسال پرونده اش به دادسرا منتشر کرده است، با نگاه همدلانه باز نشر داد.

دلایل همدلی «روزنامه دولت» با «ارگان رسانه ای جبهه پایداری» چیست!/ حامیان رجا نیوز در دولت چه کسانی هستند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه دولتی ایران خبری را که سایت رجانیوز در باره ارسال پرونده اش به دادسرا منتشر کرده است، با نگاه همدلانه باز نشر داد.

این روزنامه نوشت: با پیگیری اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات، جلسه اضطراری این هیأت پس‌ از 10 سال و با موضوع رسیدگی به نقد رجانیوز پیرامون مواضع آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شد. به‌ گزارش رجانیوز، طی این جلسه پایگاه خبری رجانیوز تذکری کتبی با درج در پرونده دریافت کرد و پرونده این رسانه برای رسیدگی بیشتر به دادگاه ارسال شد.

از شش عضو حاضر در جلسه آقایان حجت‌الاسلام محسن قمی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام جمشیدی نماینده حوزه علمیه، امیر قطبی نماینده رئیس قوه قضائیه و غفاری نماینده وزیر علوم به ارجاع پرونده به دادگاه رأی مثبت دادند.

اسماعیلی وزیر ارشاد، پاک‌آئین نماینده مدیران مسئول مطبوعات و منتظری نماینده مجلس نیز دیگر اعضای هیأت نظارت هستند که در جلسه دیروز؛ منتظری حضور نداشت.آیت‌الله صافی گلپایگانی در واکنش به دستور دادستان کل کشور مبنی بر پیگیری موضوع، اعلام کردند که از هیچ فرد و نهادی شکایت ندارند.

 اعتماد در گزارش خود نوشته بود؛ آنچه شائبه‌برانگیز می‌نماید انتساب مدیریت سایت افراطی به یکی از بستگان آقای رییس‌جمهور است. آیا باید بپذیریم آقای رییسی به این دلیل سکوت کرده است؟ خدا کند دلیلش فقط این باشد زیرا اگر قبول کنیم که او هم با حمله به یک مرجع تقلید همراه است (درحالی‌که برخی مراجع عظام، جامعه مدرسین، مدیریت خود علمیه، جامعه روحانیت مبارز و... رسما اعلام مخالفت کرده‌اند تالی فاسدهایی دارد که بعید است رییس‌جمهور آن را بپذیرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ همچنین نباید از نظر دور داشت که اکثریت اعضای حلقه اول اطلاع رسانی ابراهیم رئیسی از دوره فعالیت ایشان در قوه قضاییه تا به امروز در اختیار مدیران سابق و فعلی ارگان اطلاع رسانی گروه تندروی جبهه پایداری و افراد تندرو و حاشیه ساز بوده است. 

بیشتر بخوانید:باند رجا نیوز در دولت/ ابراهیم رئیسی از چه کسانی می ترسد که درباره اهانت به آیت الله صافی سکوت می کند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر