کد خبر: 119831
A

نقدعلی: وزیر بهداشت به درخواست ما نامه نمایندگان وقعی ننهاد/ شأن مجلس را چرا رعایت نمی کنید؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از عدم حضور وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سوالات درباره واکسیناسیون کرونا انتقاد کرد.

نقدعلی: وزیر بهداشت به درخواست ما نامه نمایندگان وقعی ننهاد/  شأن مجلس را چرا رعایت نمی کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری طبق اصل سوم بند ۶ و ۸ قانون اساسی و ماده ۲۲ بند ۱۱ مطرح کرد: حدود یک ماه است که نمایندگان مجلس در موضوع واکسیناسیون به وزیر بهداشت نامه نوشته اند.

وی ادامه داد: این نامه سه مورد را مطرح می‌کرد؛ اول اینکه نتایج تزریق۸۰ میلیون دوز واکسن برای مبنای جنس و سن افراد، چه بوده است؟ دوم؛ دلایل تزریق به افراد زیر ۱۸ سال بر مبنای کدام تحقیقات بوده است؟ سوم؛ طبق گفته رئیس جمهور واکسیناسیون باید اقناعی باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم مطرح کرد: وزیر بهداشت به این درخواست نمایندگان وقعی ننهاده اند و پاسخ ندادند، و شأن مجلس در این قضیه رعایت نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بسیاری از جوانان حوزه انتخابیه، جوانان انقلابی و پیرو نظام و ولایت فقیه هستند، اما سوالاتی دارند که وزیر باید پاسخ دهد و آقای عین اللهی جلسه ای با نمایندگان بگذارند تا ما بتوانیم پاسخ افراد در حوزه انتخابیه را بدهیم.

 محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده تاکید کرد: به طور روشن اگر رئیس هر کمیسیونی وزیری را دعوت می کند، وزیر باید بیاید. اگر کمیسیون بهداشت نامه ای به وزیر فرستاده است، آقای عین اللهی موظف است که بیاید./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر