کد خبر: 119833
A

نماینده مجلس: برای مخالفان واکسیناسیون تزریق واکسن کرونا توسط رهبری کفایت نمی کند؟

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم گفت: آیا کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به ۱۵۰ نفر اثر مثبت تزریق واکسن محسوب نمی شود؟ آیا فتاوای مراجع تقلیدی مانند مقام معظم رهبری، آیت الله سبحانی و آیت الله جوادی آملی کفایت نمی کند تا در بحث تزریق واکسن ابهام ایجاد نمی کنیم؟ اگر عدم واکسیناسیون باعث قطع زنجیره انتقال نشود و شاهد افزایش مرگ و میر باشیم باز هم ابهام ایجاد می کنیم؟

نماینده مجلس: برای مخالفان واکسیناسیون تزریق واکسن کرونا توسط رهبری کفایت نمی کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدجلیل میرمحمدی میبدی در جلسه صحن علنی امروز (۱۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین نامه ای، گفت: اگر به گزارش ارائه شده توسط کمیسیون اصل نودم در خصوص علت قطع برق و خاموشی های مکرر در تابستان دقت کرده باشیم باز هم خطر کمبود برق و خاموشی وجود دارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چندین بار از زبان مجلس و در صحن علنی در خصوص واکسیناسیون اظهارنظرهایی شد که خلاف سیاست های کلی کشور در زمینه واکسیناسیون است، ادامه داد: امروز با حرکت خوبی که دولت در زمینه واردات واکسن انجام داده است صلاح نیست از زبان مجلس این اقدام مناسب مورد ابهام قرار بگیرد.

وی افزود: از نظر شما تزریق واکسن توسط ولی فقیه در منظر عمومی، آخرین استفتاء ایشان و تاکید بر سیاست ها آیا کفایت نمی کند؟ آیا حرکت های دولت تاکنون اغنایی نبوده است؟ آیا به نظر شما کسی که واکسن نمی زند و قصد دارد وارد مجامع عمومی شود و دیگران را مبتلا نماید نامش اجبار است؟

میرمحمدی میبدی گفت: آیا کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به ۱۵۰ نفر اثر مثبت تزریق واکسن محسوب نمی شود؟ آیا فتاوای مراجع تقلیدی مانند مقام معظم رهبری، آیت الله سبحانی و آیت الله جوادی آملی کفایت نمی کند تا در بحث تزریق واکسن ابهام ایجاد نمی کنیم؟ اگر عدم واکسیناسیون باعث قطع زنجیره انتقال نشود و شاهد افزایش مرگ و میر باشیم باز هم ابهام ایجاد می کنیم؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: مباحث مطرح شده در شأن مجلس نیست، امروز آثار مثبت تزریق واکسن کرونا در کشور و مجامع بین المللی به اثبات رسیده است، از همکاران درخواست می کنم اکنون که دولت واکسیناسیون را به خوبی انجام می دهد ما نیز کمک کننده باشیم./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر