کد خبر: 119915
A

کاظم انبارلویی: آیت الله آذری قمی گفته بود رضایت کتبی آیت الله خامنه ای را برایم بگیرید تا در کفن خود بگذارم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سند منتشر شده در کتاب «روشن‌بینی امام خمینی در نامه 6 فروردین 1348» نوشت: کسی که واسطه رساندن نامه بوده نقل به مضمون گفته بود ؛ «آقای آذری از من خواسته بود رضایت رهبری را مکتوب بگیرم تا او به عنوان یک سند در کفن خود بگذارد.»

کاظم انبارلویی: آیت الله آذری قمی گفته بود رضایت کتبی آیت الله خامنه ای را برایم بگیرید تا در کفن خود بگذارم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سند منتشر شده در کتاب «روشن‌بینی امام خمینی در نامه 6 فروردین 1348» اثر جدید آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری که در آن قید شده بود: آیت‌الله آذری قمی در نامه به مقام معظم رهبری 2 سال قبل از وفات خود می‌نویسد: «براساس یک سوءظن ... گرفتار یک تلاطم درونی شدم... ناخواسته مبتلا به ضربه‌ای علیه نظام شدم... اکنون جز رضایت خاطر مبارک نمی‌خواهم.» مدعی شد: 

دیروز شنیدم کسی که واسطه رساندن نامه بوده نقل به مضمون گفته بود ؛ «آقای آذری از من خواسته بود رضایت رهبری را مکتوب بگیرم تا او به عنوان یک سند در کفن خود بگذارد.» این مطلب همان چیزی بود که وی در توسل به قمر بنی‌هاشم از او خواسته شده بود!

فعال سیاسی انقلابی همچنین در انتهای یادداشت خودش می نویسد: این خبر برای کسانی که پس از فتنه 88 همچنان بر موضع «محاربه» ، «معارضه» و «بغی» هستند عبرت‌آموز است. قدری فکر کنند و به فکر دنیای خود نیستند به فکر «قیامت» و دار حساب و کتاب خود باشند. این سخن هشدارآمیز شهید سلیمانی در سپهر سیاست با خط نورانی می‌درخشد که ؛ «در قیامت خواهیم دید مهم‌ترین محور محاسبه نسبت هر کس با انقلاب و رهبری آن است» باید از همین الان برخی از این کسانی که دارند ثلث آخر عمر خودرا طی می‌کنند به فکر قیامت خود باشند.

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر