کد خبر: 119932
A
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آمریکا در ۱۰۰سال، ۹۰میلیون ایرانی را کشته است/ استکبار جهانی با یک سوزن از بین خواهد رفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اعتماد کردن به آمریکا سلطه‌گر حماقت محض است، گفت: این کشور، ۹۰ میلیون ایرانی را با قحطعی مصنوعی به کشتن داد.

آمریکا در ۱۰۰سال، ۹۰میلیون ایرانی را کشته است/ استکبار جهانی با یک سوزن از بین خواهد رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی و مبارز با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز اظهار کرد: برای رسیدن به استقلال کامل در کشور باید دشمن و دشمنی‌های او را‌ شناخته تا بتوانیم در مقابل او مقاومت و ایستادگی کرده و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برداریم.

وی تصریح کرد: دشمنان مانع استقلال و آزادی خواهند‌ بود و تفکر دشمن به علت غرورش سلطه و بردگی از دیگر کشورها است، اصل حاکمیت اسلام و حکومت اسلامی داشتن آزادی و استقلال است و دشمن هیچ‌گاه راضی نخواهد شد تا دیگر کشورها به استقلال و آزادی برسند چون در این صورت خودشان متلاشی خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سلطه‌گری استکبار جهانی در بیش از ۶۲ کشور در جهان خاطرنشان کرد: خوی استکباری آمریکا سبب شده تا تنها دولتی در کشور باشد که بر علیه بیش از ۶۲ کشور جهان کودتا کرده و در ۱۵۰ سال اخیر بیش از ۶۰۰ میلیون انسان در دنیا را به قتل برساند.

* اعتماد کردن به آمریکا سلطه‌گر حماقت محض است

گرزین تاکید کرد: این کشور در ۱۰۰ سال گذشته که انقلاب اسلامی تشکیل نشده بود به خاطر عدم حمایت ایرانیان در جنگ از این کشور، ۹۰ میلیون ایرانی را با قحطعی مصنوعی به کشتن داد و این جنایت‌های وحشیانه فقط و فقط به خاطر سلطه داشتن بر همه کشورها است.

وی ادامه داد: مقام‌ معظم رهبری براساس تجربه‌های تاریخی و به لحاظ عقلانی این کشور را غیرقابل اعتماد دانسته و زمانی که مشاهده می‌شود دولت آمریکا نه مردم آن در راستای منافع خود و سلطه بر همه کشورها جنایت‌های بی‌شماری را‌ مرتکب می‌شود پس اعتماد کردن به چنین کشوری حماقت محض است.

گرزین با بیان اینکه دانش‌آموزان و جوانان در طول انقلاب اسلامی نقش مهمی را در موفقیت و استقلال کشور ایفا کردند، گفت: در سال ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) در سخنان خود سربازانشان را در گهواره ذکر کردند و در آن زمان درک این مطلب برای بسیاری از مردم جامعه سخت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۵۷ همه ما شاهد بودیم که همان کودکان گهواره که دانش آموز سال ۵۷ بودند علیه آمریکا تجمع کرده و به دستور آمریکا و توسط ایادیش در ایران شهید شدند.

* قدرت جهانی استکبار فریبنده و مانند کف روی آب است

وی اضافه کرد: دانش آموزان در روشنگری و ترویج انقلاب اسلامی در بدو تشکیل آن نقش بسزایی داشته و همین افراد با شروع جنگ تحمیلی وارد میدان جنگ شده و مدیریت جنگ را عهده‌دار شدند که به دانش آموزان شاخص آن زمان می‌توان به «شهید فهمیده» و «شهید محمودی» اشاره کرد.

گرزین تاکید کرد: روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و استقامت در بین نوجوانان و جوانان ما بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز مشهود بوده و می‌توان در جوانانی که در دفاع از امنیت داخلی و خارجی تلاش می‌کنند، مشاهده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز جوانان ایرانی در جهت رسیدن به استقلال و آزادی کشور جزو موفق‌ترین جوانان جهان در حوزه‌های مختلف اختراعات، ابتکارات و ایثارگری‌ها  و ایجاد امنیت در کشور و منطقه بوده و این عامل مهم در حفظ، تشدید و رشد کشور است.

وی استکبار جهانی را متزلزل و کف رو آب دانست و بیان کرد: قدرت جهانی استکبار به ظاهر فریبنده و پرسرو صدا بوده و از درون متزلزل و به مانند کف روی آب می‌ماند.

* امروزه استکبار جهانی همانند بادکنک بزرگ پرباد است که با یک سوزن از بین خواهد رفت/ دولت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر روز ضعیف‌تر شده است

گرزین گفت: امروزه استکبار جهانی به مانند بادکنک بزرگ پربادی بوده که با یک سوزن از بین خواهد رفت، دولت آمریکا از بدو تشکیل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر روز ضعیف‌تر شده و این همه توطئه‌ها ناموفق علیه ایران از نشانه‌های باطل شدن و پوچی آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دانشمندان جهان در بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب با بررسی‌های دقیق در جهان افول این کشور را به زودی پیش‌بینی کرده و معتقدند که استکبار جهانی رو به افول است، بنابراین اعتماد به چنین کشوری که فقط در جهت منافع خود قدم برداشته و رو به زوال است عقلانی نبوده و باید روحیه استکبارستیزی را در کشور علیه استکبار جهانی تقویت کرد.

وی ابراز کرد: اهداف امام خمینی (ره) در راستای اهداف پیامبر اکرم (ص) در تشکیل حکومت اسلامی مبارزه با هر ظلم، بی‌عدالتی و فساد بوده و اجرای عدالت اجتماعی اصل و اولویت هدف ایشان بود، توجه به محرومین، مبارزه با کاخ‌نشینان و مبارزه با فساد و بی‌عدالتی از جمله اهداف امام خمینی (ره) بود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر