کد خبر: 119959
A

نماینده مجلس: بعد از دو ماه مردم هنوز هیچ حرکتی برای حل مشکلات از سوی رئیسی ندیده اند

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم منتظر و رنج‌دیده توقع حرکت و موضع‌گیری دقیق شما برای حل مشکلات را دارند اما بعد از دو ماه این موضوع دیده نمی‌شود.

نماینده مجلس: بعد از دو ماه مردم هنوز هیچ حرکتی برای حل مشکلات از سوی رئیسی ندیده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به طرح‌های نمایندگان در خصوص شفافیت اظهار داشت: شایسته است طرح‌هایی ارائه شود که 60 نماینده ادوار جذب وزارت نفت و جاهای دیگر نشوند و نمایندگان در مسیر خدمت نگران آینده نباشند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم منتظر و رنج‌دیده توقع حرکت و موضع‌گیری دقیق شما برای حل مشکلات را دارند اما بعد از دو ماه این موضوع دیده نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس همچنین با گلایه از برخی وزرا به دلیل عدم پاسخگویی به نمایندگان به نمایندگانی که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند خطاب به وزیر ارتباطات گفت:‌ اکثر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان و حوزه انتخابیه ما با مشکل دسترسی مردم به اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه مواجه است و لازم است در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر