کد خبر: 120010
A

سردار فدوی: بهترین زمان انتشار خبر مقابله با نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس، شب ۱۳ آبان بود

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: بهترین زمان انتشار خبر سرکوب کردن نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس شب ۱۳ آبان بود تا همه بدانند آمریکا همیشه شکست خورده است.

سردار فدوی: بهترین زمان انتشار خبر مقابله با نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس، شب ۱۳ آبان بود

به گزارش دیده بان بان ایران؛ دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم  ۱۳ آبان در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه مراسم امروز تجلی عینی بیش از ۴۲ سال استکبارستیزی است، اظهار داشت: در ایران اسلامی پیروزی بر استکبار سال‌ها محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم در سراسر جهان فهمیده‌اند که می‌شود استکبار را شکست داد، گفت: ملت دلداده به امام حسین (ع)، شهادت و شهدا در پشت سر امام (ره) انقلابی برپا کردند که شعار اصلی آن‌ها مقابله با استکبار بوده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران ثابت کردند که بنا به وعده خدا اگر عزم و اراده داشته باشند که استکبار را سرکوب کنند، خدا آن‌ها را حمایت می‌کند و در وعده الهی تخلفی نیست، افزود: از اول نهضت اسلامی تاکنون به میزان قابل قبول مردم ما شروط خدا را انجام دادند و خدا نیز به وعده خود عمل کرده و امروز با اقتدار روز ملی مبارزه با استکبارستیزی را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در تمام این سال‌ها انقلاب اسلامی و دلدادگان به انقلاب هیچ‌وقت در انفعال نبودند و همیشه با ابتکار عمل با استکبار مبارزه کردند، گفت: کسانی که راه خدا را در پیش بگیرند، هیچوقت شکست نخواهند خورد چرا که در این راه هر دو وجه آن پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه اگر شهید بشویم پیروزی بزرگ‌تری است و هر دوی آن عنایت خداوند است ادامه داد: شهادت حیات انسان را کامل‌تر می‌کند و نمونه کامل آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها در دنیا حاج قاسم را نمی‌شناختند، اما با شهادت او حالا خیلی از مردم دنیا نسبت به این شهید بزرگوار معرفت پیدا کرده و او را بیشتر شناختند، گفت: پیروزی از آن کسانی است که در راه خدا گام برمی‌دارند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بهترین زمان انتشار خبر سرکوب کردن نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس شب ۱۳ آبان بود تا همه بدانند آمریکا همیشه شکست خورده است، افزود: نیروی دریایی آمریکا قدرت بزرگ دشمن بود، اما توسط نیرو‌های ما سرکوب شدند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی وقتی فهمیدند شکست عراق حتمی است مستقیماً وارد جنگ شده و ناو‌های آمریکایی به خلیج فارس آمد، ادامه داد: هشتم اسفند سال ۶۵ به دریا رفتیم و در یکم فروردین ۶۶ اولین عملیات مقابله به مثل مقابل نیرو‌های آمریکایی انجام شد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر