کد خبر: 120022
A

تقوی: طیف غربگرا مخالف استکبارستیزی در کشور است/ اگر هوشیاری رهبری نبود باید انقلاب را دربست به غربی‌ها می‌دادیم

نماینده مردم تهران مدعی شد: رهبری از همه ما جلوتر هستند و هشدارهای لازم را می‌دهند. اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب نبود، باید انقلاب را دربست به غربی‌ها می‌دادیم. نیروهای انقلاب باید مراقب باشند و اقدامات لازم را جهت نشر ارزش‌های انقلاب انجام دهند.

تقوی: طیف غربگرا مخالف استکبارستیزی در کشور است/ اگر هوشیاری رهبری نبود باید انقلاب را دربست به غربی‌ها می‌دادیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به حضور طیف غربگرا در دولت طی ۸ سال اخیر آیا جریان استکبارستیزی تضعیف شده است، گفت: مسلم است که طیف غربگرا هر کجا که باشد، نمی‌خواهد روحیه و فرهنگ استکبارستیزی در آنجا وجود داشته باشد. در واقع، آنان به هر شکلی می‌خواهند روحیه استکبارستیزی را در جامعه ما از بین ببرند. آنان تلاش می‌کنند تا نیروهای انقلابی را قانع کنند و یا تحت فشار قرار دهند تا دست از مواضع‌شان بردارند اما نیروهای انقلابی بر سر مواضع خودشان هستند و به فشارهای طیف غربگرا توجهی نمی‌کنند.

تقوی اظهار داشت: رهبری از همه ما جلوتر هستند و هشدارهای لازم را می‌دهند. اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب نبود، باید انقلاب را دربست به غربی‌ها می‌دادیم. نیروهای انقلاب باید مراقب باشند و اقدامات لازم را جهت نشر ارزش‌های انقلاب انجام دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکسان شدن نظرات برخی دانشجویان خط امام با دیدگاه‌های دولت موقت که در مقطع تسخیر سفارت آمریکا منتقد به آن اتفاق بودند، متذکر شد: انسان‌ها تغییر می‌کنند و قاعدتاً این افراد هم تغییر پیدا کرده‌اند. احتمالاً مبانی فکری و اعتقادی آنان قوی نبوده است که تا این حد تحت تأثیر قرار گرفته و تغییر موضع داده‌اند.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخی از نیروهای انقلاب در دوران انقلاب و جنگ بسیار فعال بودند اما ریزش کردند، اما در مقابل، بسیاری از جوانان ما که در زمان انقلاب و جنگ نبودند، رشد کردند و حتی برخی از آنان مدافع حرم شدند. این مسئله نشان دهنده ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب است./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر