کد خبر: 120046
A

محمد‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس: انتصاب های وزیر نفت به کسی ربطی ندارد!

پرویز محمد‌نژاد نماینده انقلابی و عضو کمیسیون انرژی مجلس به انتقاد از نمایندگان و افرادی پرداخت که انتصاب های وزارت نفت را غیر قانونی می دانند

محمد‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس: انتصاب های وزیر نفت به کسی ربطی ندارد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛پرویز محمد‌نژاد نماینده انقلابی و عضو کمیسیون انرژی مجلس به انتقاد از نمایندگان و افرادی پرداخت که انتصاب های وزارت نفت را غیر قانونی می دانند

پرویز محمد نژاد نماینده لنگردوئ درباره اینکه آیا کمیسیون انرژی مجلس درباره انتصابات غیر مرتبط و غیر قانونی که اخیرا در وزارت نفت رخ داد، قصد ورود دارد یا خیر، به انتخاب گفت: «این انتصابات درون سازمانی است و ارتباطی به نمایندگان و خود کمیسیون ندارد. سازمان و وزارتخانه خودش یک سری شرح وظایفی دارد؛ بنابراین پاسخگویی باید از سمت خود مسئولین باشد.»

وی ادامه داد: «کمیسیون هم تا به امروز تصمیمی در این مورد نگرفته و اگر قرار باشد که تصمیم گیرد و سوال و پرسشی از وزیر داشته باشد، حتما جزئیاتش اعلام می‌شود. این خیلی ارتباطی به مجلس ندارد مگر اینکه خود مجلس و نمایندگان کمیسیون تخلف برایش محرز شود و منطبق با قانون باشد تا ورود پیدا کند، ولی تا امروز کمیسیون هیچ اعلام نظری نکرده است.»

این عضو کمیسیون مجلس در باره اینکه این موضوع به بعد نظارتی مجلس ارتباطی دارد، اظهار کرد: «تا صحت و درستی این مطلب محرز نشود، نمی‌توان اظهار نظر کرد. بعد نظارتی که شما می‌گویید درست است و از وظایف اصلی نمایندگان است، اما این نظارت در ابتدا باید عملیاتی شود، نماینده‌ای از مجلس یا کمیسیون وارد ماجرا شود، گزاراش های لازم را ارئه دهد و آنگاه اعلام نظر شود. ولی الان هیچکدام از این اتفاقات نیافتاده است یعنی بنده به عنوان نماینده یا دیگر نماینده‌های کمیسیون هم هنوز موفق نشده‌اند که این موضوع را بررسی کنند.»

وی افزود: «امکان دارد تا هفته آینده این موضوع مورد توجه کمیسیون قرار گیرد. اگر این امر صورت گرفت و حتی خود من بررسی کردم، اجازه دهید آن موقع با ادله و مستندات گزارش دهیم. چرا که این گزارش ها را بنده چندان قبول ندارم و چون اصل قضیه برای من اثبات نشده است، نمی‌توانم اظهار نظر کنم. احتمال دارد هفته آینده این مسئله به صورت رسمی در کمیسیون مطرح شود و عده‌ای از همکاران مامور راستی‌آزمایی این مسئله شوند.»

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر