کد خبر: 120080
A

عضو جامعه روحانیت مبارز: ما مردم ایران را نجات دادیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز: ما مردم ایران را نجات دادیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با تاثیر طیف غرب‌گرا در تضعیف یا تقویت روحیه استکبار ستیزی مردم، گفت: طبیعی است که در هشت سالی که گذشت استکبارستیزی خیلی نرم و ملایم بود و یا اینکه مغفول واقع شد، به این معنا که توجهی به مسأله استکبار نشد.

وی افزود: رئیس دولت قبل در صحبت‌های خود از عبارت کدخدا استفاده می‌کرد، یعنی نرمش به خرج داد و از طریق کدخدا می‌خواست مشکلات کشور و مسائل بین‌المللی را حل کند که خود ضعف بزرگی بود که از آن نتیجه‌ای هم نگرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در طی ۸ سال گذشته به کدخدایی که نه ایمان، نه پیمان، نه میثاق و نه وفا دارد، وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه‌ای از آن ندیدیم.

ابراهیمی اضافه کرد: اعتقاد من این است که ما در این ۸ سال خسارت‌های زیادی بخاطر غرب گرایی تحمل کردیم و امیدوار هستیم در دولت فعلی این موضوع جبران شود و وضعیت کشور سامان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من مشکلات موجود در کشور، نتیجه استکبارستیزی نیست و ناشی از دشمنی با اسلام است که باید ریشه و مبنای آن را مشاهده کنیم. ما از ابتدا با آمریکا دشمنی نداشتیم اما عملکرد آمریکایی‌ها در ایران و سلطه آنها بر همه چیز توسط امام خمینی (ره) دشمنی تلقی شد که واقعیت همین بود و کشور را تکفیر کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: امام (ره) دشمنی با آمریکا و مبارزه با رفتار و اقدامات آمریکا را با استکبارستیزی آغاز کردند و آمریکا را شیطان اکبر نامیدند. آنها بعد از انقلاب فهمیدند که منافعشان به خطر افتاده است.

ابراهیمی تاکید کرد: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور بخاطر شعارهای ما نیست، گفت: شعارهای ما واقعیتی است که بر اساس آن مردم تظلم خواهی می‌کنند. آیا فریاد زدن بر سر ظالم دشمنی می‌شود!؟

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: رفتار آمریکا با ما به دلیل افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است. استکبارستیزی ما نتیجه داده است و کشور ما در دنیا مطرح است و از زیر سلطه آمریکا خارج شده است.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: عزت ما در پناه همین شعارها و استکبارستیزی‌ها است و ما در قله افتخار قرار داریم. کشور ما از سلطه رهایی یافته است و ما با استکبارستیزی عزیز و مقتدر شدیم و تنگناهای ایجاد شده با لطف پروردگار ان‌شاءالله مرتفع خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر