کد خبر: 120109
A

ادعای جالب یک روزنامه انقلابی/ تقابل اخیر سپاه با آمریکا بر سر نفتکش ویتنامی فروش هر چه بیشتر نفت ایران را تضمین کرد

روزنامه وابسته به رئیس دیوان محاسبات کشور نوشت: عملیات قاطع سپاه در بازپس‌گیری محموله سرقت‌شده در 3 سطح پیام‌های جداگانه‌ای به دشمنان کشور بویژه آمریکا و اسرائیل فرستاد.

ادعای جالب یک روزنامه انقلابی/ تقابل اخیر سپاه با آمریکا بر سر نفتکش ویتنامی فروش هر چه بیشتر نفت ایران را تضمین کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه وطن امروز وابسته به «مهرداد بذرپاش» با انتشار گزارشی درباره تقابل اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران با ارتش آمریکا نوشت:

عملیات قاطع سپاه در بازپس‌گیری محموله سرقت‌شده در 3 سطح پیام‌های جداگانه‌ای به دشمنان کشور بویژه آمریکا و اسرائیل فرستاد. 
در نخستین سطح، ایران با نشان دادن قاطعیت مثال‌زدنی از خود در عملیات آزادسازی نفتکش که تا مرز درگیری نظامی با طرف آمریکایی پیش رفت، به دشمنان خود این پیام را صادر کرد در امر افزایش فروش نفت به مشتری‌های خود و دور زدن تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده و به طور کلی صیانت از منافع حیاتی کشور به هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد. جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقدامات خود بر ظالمانه و غیرقانونی بودن این تحریم‌ها تاکید می‌کند. فروش نفت ایران از زمان شروع تحریم‌های یک‌جانبه از سمت آمریکا کاهش بسیار شدیدی یافت اما این روند تا حد بسیار زیادی طی ماه‌های اخیر تغییر کرده و منابع غیررسمی از فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت توسط ایران خبر می‌دهند. آمریکایی‌ها با ربودن محموله نفتی ایران در آب‌های دریای عمان این توطئه را در ذهن داشتند که مسیرهای فروش نفت خام کشورمان را ناامن کرده و بدین وسیله روند افزایشی فروش را دچار خدشه کنند. 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر