کد خبر: 120299
A

جمهوری اسلامی: عده ای برای توجیه ناکارآمدی های دولت، پای معصومین را وسط می کشند و می گویند مشکلات را باید تحمل کرد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امروز کشور ما با مسائل مهم‌تری مواجه است که باید روی آنها متمرکز شد و با انسجام و هماهنگی و همدلی، مشکلات و عوارض منفی ناشی از آنها را برطرف کرد. اما در این بین برخی برای توجیه ناکارآمدی‌های مسئولین، پای دین و پیشوایان معصوم را به میان می‌کشند.

جمهوری اسلامی: عده ای برای توجیه ناکارآمدی های دولت، پای معصومین را وسط می کشند و می گویند مشکلات را باید تحمل کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشت: امروز کشور ما با مسائل مهم‌تری مواجه است که باید روی آنها متمرکز شد و با انسجام و هماهنگی و همدلی، مشکلات و عوارض منفی ناشی از آنها را برطرف کرد. 

بخشی از این مشکلات عبارتند از بالا بودن نرخ تورم، فقدان سرمایه‌گزاری، فرار نخبگان، بالا بودن نرخ بیکاری، کسری بودجه، عدم تعادل تراز بازرگانی، مشخص نبودن تکلیف برجام، وجود تحریم‌ها، بلاتکلیفی لوایح FATF، معیشت مردم و مسائل مهم استراتژیک منطقه که از اهمیت زیادی برخوردارند.

عده‌ای هم با عبارات همراه با کوچک‌نمائی معضلات موجود درصدد هستند تحریم‌ها را کم‌اهمیت جلوه دهند و نقش بلاتکلیفی برجام و FATF در بحران اقتصادی کشور و وضعیت نامطلوب معیشت مردم و بیکاری و تورم را نادیده بگیرند.

از اینها بدتر، کار کسانی است که برای توجیه ناکارآمدی‌های مسئولین، پای دین و پیشوایان معصوم را به میان می‌کشند و تلاش می‌کنند با توسل به قیاس‌های مع‌الفارق، وانمود کنند این معضلات را باید تحمل کرد و ادامه این وضعیت غیرقابل قبول را باید طبیعی دانست.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر