کد خبر: 120505
A

ارگان رسانه ای سپاه: سناریوی ترور «الکاظمی» برای این بود که معترضین بی خیال پیگیری شمارش دستی آراء شوند

طرح سوء قصد علیه نخست‌ وزیر عراق نه تنها نمی ‌تواند منافع معترضین به نتیجه انتخابات را برای پیگیری مسالمت‌ آمیز شکایات خود را پیش ببرد، بلکه در تضاد با اهداف معترضین است. چرا که فضای رعب و وحشت در میان افکار عمومی ممکن است آن ها را از پیگیری خواسته خود برای بازشماری دستی آراء منصرف کند.

ارگان رسانه ای سپاه: سناریوی ترور «الکاظمی» برای این بود که معترضین بی خیال پیگیری شمارش دستی آراء شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای وابسته به سپاه با اشاره به ترور پهبادی بامداد یکشنبه «مصطفی الکاظمی» نوشت: از طرف دیگر، ضربه زدن به روابط نزدیک ایران و عراق به عنوان دو همسایه و متحد در جبهه مقاومت منطقه، از دیگر اهداف طراحان سناریوی حمله پهپادی می ‌باشد. برخی رسانه‌ های منطقه ای با غرض ‌ورزی از جریان مقاومت این کشور، به عنوان گروه‌ های وابسته به ایران یاد می ‌کنند تا از این طریق اعتراض این گروه‌ ها به نتایج انتخابات و روند تحولات ناشی از آن را به دخالت‌ های تهران در اوضاع عراق نسبت دهند.

بصیرت نوشت: حتی برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی گروه های مقاومت و حشدالشعبی و نهایتاً جمهوری اسلامی ایران را متهم به دست داشتن در این حمله پهپادی نموده و مدعی هستند هدف از این حمله اگر از میان برداشتن الکاظمی نبوده، دست کم قصد داشته اند به دولت عراق پیام تهدید ارائه کنند و با ایجاد فضای ارعاب، ادعای تقلب را به کرسی بنشانند.
بر خلاف ادعای این رسانه ها، طرح سوء قصد علیه نخست‌ وزیر عراق نه تنها نمی ‌تواند منافع معترضین به نتیجه انتخابات را برای پیگیری مسالمت‌ آمیز شکایات خود را پیش ببرد، بلکه در تضاد با اهداف معترضین است. چرا که فضای رعب و وحشت در میان افکار عمومی ممکن است آن ها را از پیگیری خواسته خود برای بازشماری دستی آراء منصرف کند.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر