کد خبر: 120612
A

زور قالیباف بر «سعید محمد» چربید/ مدیران عامل جدید مناطق آزاد قشم و کیش امروز معارفه می‌شوند/روسای ستادهای انتخاباتی رقبای ابراهیم رئیسی هم در دولت انقلابی پُست گر

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای معارفه مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش امروز به هرمزگان سفر کرده است.

زور قالیباف بر «سعید محمد» چربید/ مدیران عامل جدید مناطق آزاد قشم و کیش امروز معارفه می‌شوند/روسای  ستادهای انتخاباتی رقبای ابراهیم رئیسی هم در دولت انقلابی پُست گر

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور امروز برای معارفه مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش به هرمزگان سفر کرده است.

وی صبح امروز با استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد و از آن جا برای معارفه افشار فتح الهی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم راهی جزیره قشم می‌شود.

افشار فتح اللهی پیش از این مشاور و مدیر کل حوزه وزارت وزیر صمت در زمان وزارت رضا رحمانی و همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز بوده است.

سعید محمد پس از معارفه فتح الهی در قشم راهی جزیره کیش خواهد شد تا محمد رضا نوایی لواسانی را به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش معارفه کند.

 گفتنی است افرادی که قرار است این روزها جز مسئولان ارشد مناطق آزاد شوند که برخلاف گفته های سعید محمد بوده و تمامی آنها بر اساس فشارهای پشت پرده و همچنین آرام نمودن محمدباقر قالیباف انتخاب شده اند.

محمدرضا نوایی لواسانی که گفته می شود رییس منطقه آزاد کیش می شود سالها مشاور حسین دهقان در بنیاد شهید بوده و گفته می شود در انتخابات های گذشته بسیار نزدیک به قالیباف بود. افشار فتح الهی که قرار است رییس منطقه آزاد قشم شود، رییس دفتر و رضارحمانی وزیر اسبق صمت در دولت روحانی بوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر