کد خبر: 120643
A
در گفت وگو با دیده بان ایران مطرح شد:

علیرضابیگی: فضای مجازی مثل اکسیژن است؛ ما نمی‌توانیم اکسیژن را از مردم بگیریم/طرح صیانت از فضای مجازی قطعاً اجرا نمی شود

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم به دیده بان ایران گفت: مخالفین این طرح معتقد هستند که فضای مجازی مثل اکسیژن است؛ ما نمی‌توانیم اکسیژن را از مردم بگیریم. از طرفی دیگر، موافقین این طرح در خصوص آسیب های فضای مجازی صحبت می کنند اما این استدلال، استدلال مقبولی نیست و قطعا این طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید.

علیرضابیگی: فضای مجازی مثل اکسیژن است؛ ما نمی‌توانیم اکسیژن را از مردم بگیریم/طرح صیانت از فضای مجازی قطعاً اجرا نمی شود

به گزارش دیده‌بان ایران، صبح امروز احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت از فضای مجازی در حساب توییتری خود نوشت: «طرح صیانت هرگز به نتیجه نخواهد رسید! مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد»

 

نماینده مردم تبریز در خصوص این توییت، به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: ارجاع این موضوع به اصل 85 قانون اساسی با اختلاف یک رای انجام شد. طرح صیانت از فضای مجازی پشتیبانی اکثریت مجلس را ندارد.

 

وی ضمن تکذیب اخباری که چندوقت پیش نماینده‌های مجلس مبنی بر برگزاری 3 جلسه از جلسات رسیدگی به طرح صیانت از فضای مجازی، اظهار کرد: بنده خودم عضو کمسیون ویژه طرح صیانت هستم و هنوز این جلسات برگزار نشده است. این جلسات، جلسات اصلی کمیسیون نبوده است و ما اعلام کردیم که باید این جلسات به‌صورت زنده در صداوسیما پخش شود.

 

علیرضابیگی در پایان افزود: مخالفین این طرح معتقد هستند که فضای مجازی مثل اکسیژن است؛ ما نمی‌توانیم اکسیژن را از مردم بگیریم. از طرفی دیگر، موافقین این طرح در خصوص آسیب های فضای مجازی صحبت می کنند اما این استدلال، استدلال مقبولی نیست و قطعا این طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید.

منبع: دیده بان ایران- نازیلا معروفیان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر