کد خبر: 120688
A

حجت الاسلام تویسرکانی: اگر بسیجیان نبودند «استکبار» ایران اسلامی را می‌بلعید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مدعی شد: اگر بسیج و بسیجیان نبودند قدرت‌های استکبار، ایران اسلامی را می‌بلعیدند، بسیج یک اقیانوس عظیم است که موجب شده در همه عرصه‌ها دست برتر را داشته باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی: اگر بسیجیان نبودند «استکبار» ایران اسلامی را می‌بلعید

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز (یک‌شنبه) در مجتمع کوثر برگزار شد، طی سخنانی گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) به بسیج و بسیجیان نگاهی آسمانی دارند و این جایگاه بالای بسیج و بسیجیان و عملکرد بسیج را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه برای شناخت بسیج و بسیجیان باید در پایگاه های بسیج محلات و مساجد حاضر شد، افزود: پایگاه های بسیج محلی برای حضور انسان‌های مخلص و ولایت مدار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: اگر بسیج و بسیجیان نبودند قدرت‌های استکبار، ایران اسلامی را می‌بلعیدند، بسیج یک اقیانوس عظیم است که موجب شده در همه عرصه‌ها دست برتر را داشته باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی یادآور شد: بسیجیان در سنین مختلف واقعا مخلصانه و جهادی پای کار انقلاب و کشور هستند و امید داریم که مسئولان قدر این ظرفیت عظیم را بدانند.

وی‌افزود: بسیجیان مالک‌ اشترهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که از نظام اسلامی دفاع می کنند و به عبارت دیگر اگر دشمنان این نظام‌ نتوانستند به اهداف خود در برابر مردم کشورمان دست یابند، به برکت ‌مالک‌ اشترهایی است که در سنین مختلف در بسیج وجود دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: جشنواره مالک‌اشتر بسیج باید در پهنای کشور برگزار شود؛ بر این‌ است معتقدم باید مسئولان به این‌ توفیق دست یابند تا قدردان بسیج باشند./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر