کد خبر: 120710
A

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: از نظر مدیران کشور، مردم اصلاً جایگاهی ندارند که بخواهند حرفی بزنند

رئیس دولت دهم گفت: وقتی بجای ما دارند تصمیم می گیرند، چه کسی باید تبعاتش را قبول کند؟ می گویند ما بجای شما تصمیم می گیریم، خرابی هایش بر عهده خودتان! اجازه بدهید مردم یک مقدار نفس بکشند و آزاد باشند، فکر کنند و تصمیم بگیرند. کشور حتما با مشارکت، دخالت و احساس مالکیت و مسئولیت مردم بهتر پیشرفت خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: از نظر مدیران کشور، مردم اصلاً جایگاهی ندارند که بخواهند حرفی بزنند

به گزارش دیده بان ایران؛  محمود احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان بوشهر بر ضرورت برخورداری همه آحاد جامعه از حقوق مساوی تاکید کرد و گفت: جهان، جامعه، ثروت طبیعی، حکومت، زندگی و حق تعیین سرنوشت، متعلق به تک تک مردم، فارغ از رنگ، نژاد، مذهب، گرایش و باورهای آنان است و بر اساس این منطق صحیح، هیچ کس نمی تواند بخشی از جامعه را به سبب آنکه حکومت را قبول ندارند، از حقوق طبیعی و بدیهی خود محروم نماید..

وی اضافه کرد: اجازه بدهید مثالی بزنم که این بی توجهی به مردم چه بلاهایی سر یک جامعه می آورد. وقتی مردم که کنار رفتند چه کسی می خواهد اقتصاد را درست کند؟ اگر به مردم اجازه فکر و خلاقیت و تلاش و تصمیم گیری ندهید، چه کسی می خواهد درست کند؟ می شود همین اوضاع اقتصادی که می بینیم.

رئیس دولت دهم گفت: از منظر مدیران کشور، مردم جایگاهی ندارند که بخواهند حرفی بزنند. این ریشه مشکلات کشور است، این ها را باید درست کرد. اگر جایی، مردم عزیز بودند و نظرشان محترم بود، آن کشور دچار مشکل نمی شود و بسرعت پیشرفت می کند چون مردم مال خودشان می دانند، پای آن می ایستند. اما وقتی مردم را کنار گذاشتی، حالا دائم سخنرانی کن! مگر با سخنرانی کشور درست می شود!؟ مگر با ادعا پیشرفتی حاصل می شود!؟ حتی اگر تمام ثروت دنیا دستتان باشد اتفاقی نمی افتد. مگر تا الان ثروت کمی دست دولت بوده است؟ چه اتفاقی افتاده است؟ دائما آمار فسادها و سوءاستفاده ها بالا رفته است و البته این مشکل کل دنیاست.

احمدی نژاد تصریح کرد: به حساب نیاوردن مردم از طرف هر کس که باشد، کار شیطان است، تک تک انسان ها محترم و عزیز هستند، حق دارند تصمیم بگیرند، حق دارند سرنوشت خودشان را تعیین کنند، حق دارند نوع زندگی خودشان را انتخاب کنند. روی چه حساب و به چه حقی مردم را محروم می کنید!؟ چرا مردم را کنار می گذارید؟ چرا خیال می کنید خودتان برتر از مردم هستید؟ ما یک گروه، حزب و جناح یا یک قوه هستیم! چه کسی گفته شما برترید؟ چه کسی به شما اجازه داده بجای مردم تصمیم بگیرید؟ نتیجه اش می شود همین وضعیتی که می بینیم!

وی افزود: وقتی بجای ما دارند تصمیم می گیرند، چه کسی باید تبعاتش را قبول کند؟ می گویند ما بجای شما تصمیم می گیریم، خرابی هایش بر عهده خودتان! اجازه بدهید مردم یک مقدار نفس بکشند و آزاد باشند، فکر کنند و تصمیم بگیرند. کشور حتما با مشارکت، دخالت و احساس مالکیت و مسئولیت مردم بهتر پیشرفت خواهد کرد./ دولت بهار

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر