کد خبر: 120718
A

فعال سیاسی اصولگرا: روحانی از ژنرال ها استفاده میکرد اما رئیسی، سربازها را به کار گرفته/ مردم از رئیسی میخواهند از مرحله «شعار درمانی» عبور کند

تحلیلگر اصولگرای مسائل سیاسی کشور گفت: با توجه به اینکه تغییر ساختار‌ها به خصوص در حوزه اقتصاد به همین راحتی نیست، نمی‌توان انتظار داشت که رئیسی معجزه کند، اما به مردم انتظار دارند که دولت از مرحله شعار درمانی و گفتار درمانی عبور کرده و با عمل و کار اقدامات اساسی انجام دهد.

فعال سیاسی اصولگرا: روحانی از ژنرال ها استفاده میکرد اما رئیسی، سربازها را به کار گرفته/ مردم از رئیسی میخواهند از مرحله «شعار درمانی» عبور کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه یک اشکال ساختاری در مورد انتخاب رئیس جمهور در نظام سیاسی کشور وجود دارد، گفت: زمانی که رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، تازه او می‌خواهد مشخص کند که چه کاری قصد دارد انجام دهد و از متخصصین می‌خواهد که برنامه دهند، اما باید گفت اگر نظام حزبی در کشور قوی بود، این مسائل دیگر وجود نداشت و همه موضوعات و همچنین تیم اجرایی دولت از قبل مشخص بود.

وی همچنین در مورد عملکرد ابراهیم رئیسی در این چند ماه اظهار داشت: قاعدتاً در ۱۰۰ روز رئیسی با فضا، مشکلات و شرایط دولت آشنا شده و مهره‌های خود را چیدمان کرده و تازه حرکت خود را آغاز کرده است، از سویی در ۱۰۰ روز اتفاق اساسی و خاصی نمی‌تواند رخ دهد.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه تغییر وضعیت موجود به خصوص در حوزه اقتصاد با توجه به میراثی که دولت سیزدهم تحویل گرفته، بسیار سخت است، اقزود: با توجه به اینکه تغییر ساختار‌ها به خصوص در حوزه اقتصاد به همین راحتی نیست، نمی‌توان انتظار داشت که رئیسی معجزه کند، اما به مردم انتظار دارند که دولت از مرحله شعار درمانی و گفتار درمانی عبور کرده و با عمل و کار اقدامات اساسی انجام دهد.
این فعال اصول‌گرا اضافه کرد: در حوزه اقتصادی حسن روحانی ژنرال‌ها را به وزارت رساند، اما ابراهیم رئیسی از سرباز‌ها استفاده کرده، قاعدتاً این سربازان باید از فرماندهی مرکزی و قدرتمندی پیروی کنند تا بتوانند اثرگذار باشند، بنابراین دولت برای موفقیت در عرصه اقتصاد باید یک تیم قوی داشته باشد و بر اساس کار تیمی حرکات منسجم و مناسب را ترتیب دهند.
وی ادامه داد: اینکه در سفر‌های استانی هر مسئول و وزیری برای خودش قولی می‌دهد، این‌ها عملیاتی نیست، بنابراین داشتن مدیریت منسجم و هماهنگ و تیمی که با هم کار کرده باشند از موضوعاتی است که می‌تواند دولت را در زمینه اقتصادی به موفقیت برساند. به بیان دیگر دولت باید در عرصه اقتصادی هماهنگ عمل کرده و از یک فرماندهی واحد در حوزه اقتصادی تبعیت کنند./ فرارو

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر