کد خبر: 120787
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری «باشگاه خبرنگاران جوان» تعطیل می شود

شائبه ادغام بخش‌های خبری مثل خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران با شبکه خبر چند روزی است در رسانه‌های رسمی و غیررسمی به آن پرداخته می‌شود.

خبرگزاری «باشگاه خبرنگاران جوان» تعطیل می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ با روی کارآمدن «پیام جبلی» در صداوسیما و تغییرات گسترده ای که در پیش گرفته به نظر می رسد رسانه ملی این روزها دستخوش تغییر و تحولی شده است که می توان از آن به عنوان پوست اندازی بزرگ نام برد.

شائبه ادغام بخش‌های خبری مثل خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران با شبکه خبر از جمله همین اخبار است که چند روزی است در رسانه‌های رسمی و غیررسمی به آن پرداخته می‌شود.

هفته گذشته خبری در همین رابطه منتشر شد که طی آن به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان صداوسیما عنوان شده بود «با توجه به آغاز تغییرات در معاونت سیاسی رسانه ملی و ادغام تمام واحدهای موازی سازمان و مساعدت جناب آقای خدابخشی معاون محترم سیاسی، ساختمان باشگاه خبرنگاران جوان تا پایان آبان ۱۴۰۰ تخلیه و تحویل مرکز بهداشت و درمان سازمان خواهد شد. هر چند این خبر در ادامه تکذیب شد اما محمود اکبری کیا، خبرنگار شب گذشته با انتشار یک توییت بار دیگر از تعطیل شدن باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد و نوشت: "گفته می شود خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان از اول آذرماه تعطیل می‌شود. گویا معاون سیاسی جدید صداوسیما معتقد است کار این خبرگزاری موازی با صداوسیما بوده و برای سازمان فقط هزینه داشته است."

 

WhatsApp Image 2021-11-14 at 9.52.09 PM

با این حال حسن عابدینی که این روزها سکان سرپرستی خبرگزاری صداوسیما را به عهده گرفته است هم هفته گذشته طی توئیتی بخشی از ماجرا درباره حذف موازی‌کاری‌های شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما را باز کرد و نوشت: «افزایش سرعت و کاهش هزینه راهبرد هر بنگاه خبری در عصر رقابت‌هاست. هم افزایی نیروی حرفه‌ای و تجمیع امکانات می‌تواند گامی بلند در افزایش کارآیی معاونت سیاسی صداوسیما باشد. شبکه خبر با بهره‌گیری از همه توان خبرگزاری صداوسیما تور خبرگیری و امکاناتش دو چندان می‌شود.»

غیر از ادغام باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری صداوسیما خبر می‌رسد که برخی معاونت‌های صداوسیما هم قرار است در هم ادغام شده و به صورت اداره کل مدیریت شوند. موضوع مهمی که باید در آینده منتظر تایید و یا رد آن ماند./ دیده بان ایران

 

 

 

شروع اولین تغییرات در صداوسیما/ معاونت‌های سازمان ادغام می‌شوند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر