کد خبر: 120889
A

زهره الهیان: آقای فیاضی با بزرگواری «برادر شهید» بودن خود را در روزمه نیاوردند/ وزیر شدن ایشان یعنی ختم سند ۲۰۳۰

نماینده مردم تهران در مجلس در موافقت با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای فیاضی هفت سال در مدرسه تدریس کرده و مدیرکل ستاد بوده است به برادر داماد بودن ایشان پرداخته می‌شود اما نمی‌گویند او بردار شهید است که در رزومه خود نیاورده است.

زهره الهیان: آقای فیاضی با بزرگواری «برادر شهید» بودن خود را در روزمه نیاوردند/ وزیر شدن ایشان یعنی ختم سند ۲۰۳۰

به گزارش دیده بان ایران؛ زهره الهیان در موافقت با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: خدای خود را شاهد می‌گیرم تصمیمی برای موافقت با وزیر پیشنهادی نداشتم بعد از دقت بر برنامه‌های ایشان و صحبت با صاحب‌نظران به این نتیجه رسیدم که به عنوان موافق ثبت‌نام کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به کاظم دلخوش گفت: دولت آقای رئیسی بیشترین تعداد اعضای هیات علمی را در خود دارد و وزرا مدرک مرتبط با حوزه دارند که نسبت به دولت‌های قبل بی‌سابقه است، پس در مورد کابینه آقای رئیسی منصف باشیم .

وی ادامه داد: همکاران گرامی آموزش و پروش وزارتخانه مهم و استراتژیکی است که علاوه بر نگاه استراتژیک، آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند و وزیر آن باید نگاه کلان داشته باشد، آقای فیاضی نگاه انقلابی و جهادی دارد که می‌تواند سند تحول را به اجرا در بیاورد. 

الهیان گفت: آقای فیاضی هفت سال در مدرسه تدریس کرده و مدیرکل ستاد بوده است به برادر داماد بودن ایشان پرداخته می‌شود اما نمی‌گویند او بردار شهید است که در رزومه خود نیاورده است. ایشان سند تحول را در برنامه‌های خودش آورده است که به معنای ختم سند ۲۰۳۰ است.

خبر در حال تکمیل می باشد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر