کد خبر: 120891
A

حاجی‌زاده: در پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی ما هم جزو متهمان هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع دانشجویان دانشگاه شریف گفت: علت این‌که ما تاکنون بعد این قضیه حرف نزدیم این است که متولی پیدا کرد و ما خودمان جزو متهمان هستیم.

حاجی‌زاده: در پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی ما هم جزو متهمان هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در طی سخنانی در نشست با دانشجویان بسیجی با اشاره به موضوع سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی گفته است که مجموعه قوه قضائیه متولی رسیدگی به این قضیه شده است: «علت این‌که ما تاکنون بعد این قضیه حرف نزدیم این است که متولی پیدا کرد و ما خودمان جزو متهمان هستیم. یعنی سازمان ما به هر حال در این قضیه مسئولیت پذیرفته و ما نمی‌توانستیم بگوییم که این گوشه‌اش هم به کسی دیگر مربوط می‌شود. ما همه مسئولیت را پذیرفتیم».

امیرعلی حاجی‌زاده در بخش دیگری از ویدئوی جدید خود می‌گوید که او در روز واقعه در تهران نبوده و «۴۸ ساعت طول کشید که جمع‌بندی اولیه اتفاق افتاد و همه قانع شدند که این اتفاق افتاده و قطعا باید بگوییم».

وی همچنین اضافه کرد: «اجازه شلیک و دستور شلیک داده نشده بود اما (کسی که شلیک کرده) را در آن فضا قرار داده بودند و این مسئله را قوه قضائیه باید روشن کند».

 

گفتنی است هواپیمای مسافربری اوکراینی بامداد ۱۸ دی سال ۹۸ به فاصله کوتاهی پس از پرواز از فرودگاه بین‌المللی تهران در پی شلیک دو موشک توسط پدافند سپاه پاسداران سرنگون شد و تمامی ۱۷۶ سرنشین آن جان باختند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر