کد خبر: 120896
A

کیهان: منبع آزادسازی ۳/۵ میلیارد دلار از پول‌های کشور مشخص نیست/ ۱۰۰روز پس از روی کارآمدن رئیسی هم سیمان ارزان شد هم تورم در حال کاهش است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری مدعی شد: حدود سه ماه و اندی از آغاز به کار دولت رئیسی می‌گذرد و بعد از انقلاب در واکسیناسیون، کاهش شتابان نرخ تورم، حضور میدانی و بدون تعطیلی در بین مردم، ارزان شدن سیمان و فولاد، مشخص شدن روزانه قیمت کالاهای اساسی و ... آزادسازی ۳ و نیم میلیارد دلار منابع مسدود شده ایران در یکی از کشورها - آن‌هم بدون برجام و FATF- به کارنامه صد روز آواربرداری دولت اضافه شده است.

کیهان: منبع آزادسازی ۳/۵ میلیارد دلار از پول‌های کشور مشخص نیست/ ۱۰۰روز پس از روی کارآمدن رئیسی هم سیمان ارزان شد هم تورم در حال کاهش است

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال اخبار منتشر شده درباره آزادسازی 3/5 میلیارددلار از پول های بلوکه شده ایران در خارج از کشور روزنامه کیهان نوشت: برخی منابع خبری بعد از انتشار خبر آزادسازی منابع بلوکه شدن ایران مدعی شدند که این پول‌ها از محل دارایی‌های ایران در کره جنوبی بوده است؛ خبری که فوراً تکذیب شد. حسین تنهایی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی طی گفت‌وگویی گفت که 3/5 میلیارد دلار پول آزادشده از محل دارایی‌هایی ایران در کره جنوبی نبوده است.
این روزنامه اضافه کرد: گرچه منبع آزادسازی این بخش از پول‌های کشور مشخص نیست و اما موضوع در دسترس قرار گرفتن منابع مسدودشده ایران طی بازه زمانی کوتاه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم نشان می‌دهد که متصدیان حوزه سیاست خارجی کشور، دیپلماسی اقتصادی را به ریل اصلی خود بازگردانده و برای پیگیری شروط بر حق ملت ایران، استراتژی منطقی و صحیحی را طراحی کرده‌اند.


کیهان ادامه داد:حدود سه ماه و اندی از آغاز به کار دولت رئیسی می‌گذرد و بعد از انقلاب در واکسیناسیون، کاهش شتابان نرخ تورم، حضور میدانی و بدون تعطیلی در بین مردم، ارزان شدن سیمان و فولاد، مشخص شدن روزانه قیمت کالاهای اساسی و ... آزادسازی ۳ و نیم میلیارد دلار منابع مسدود شده ایران در یکی از کشورها - آن‌هم بدون برجام و FATF- به کارنامه صد روز آواربرداری دولت اضافه شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر