کد خبر: 120979
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعداد بسیار زیادی از آقازاده ها با ثروت های افسانه ای در کشورهای خارجی زندگی می کنند

نماینده مردم خرم اباد در مجلس یازدهم گفت: خیل عظیمی از آقازاده ها اکنون با ثروت های افسانه ای در کشورهای خارجی زندگی می کنند در حالی که آقای قالیباف شما همیشه اشاره کردید که انقلاب برای محرومان است و همین محرومان در هشت سال دفاع مقدس مقابل کثیف ترین دشمن این مردم ایستادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعداد بسیار زیادی از آقازاده ها با ثروت های افسانه ای در کشورهای خارجی زندگی می کنند

به گزارش دیده بان ایران، مرتضی محمودوند در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص شاخص‌های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: این گزارش دقیق نشان از فعالیت تخصصی مجلس و کمیسیون اقتصادی دارد. از کمیسیون اقتصادی خواهش می کنم در پی این گزارش به گونه ای اقدام کند که افراد متخلف با دستان توانمند قوه مقننه مواخذه شوند.

نماینده مردم خرم آباد افزود: خیل عظیمی از آقازاده ها اکنون با ثروت های افسانه ای در کشورهای خارجی زندگی می کنند در حالی که آقای قالیباف شما همیشه اشاره کردید که انقلاب برای محرومان است و همین محرومان در هشت سال دفاع مقدس مقابل کثیف ترین دشمن این مردم ایستادند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این سوال که « آیا امروز آقازاده ها به واسطه رانت خواری در آمریکا اقامت ندارند؟ » ادعا کرد: دولت جدید در شرایطی اقتصاد کشور را به دست گرفت که هیچ چیزی ته خزانه باقی نمانده بودند و به قول نوبخت کفگیر به ته دیگ خورده بود. این در حالی است که  با لابی و رانت خواری، ثروت این مردم در کشورهایی همچون کانادا، اتریش و سوئیس می باشد.
 
محمودوند بیان کرد: یک فرد کج فکری در صداوسیما، در این رسانه ملی می گوید که قالیباف فاسد است. این‌که این فرد در رسانه ملی رئیس قوه مقننه را تا این سطح تخریب می کند مورد امنیتی و حمله به نظام نمی باشد؟ چرا یک شخصی با آرامش در صداوسیما یک مقام دلسوز و متعهد را به فاسد بودن متهم می کند. همه در حال زدن مجلس هستند چون لقمه حرام همین گزارش در شکم شان می باشد و با این شرایط برای براندازی نظام اقدام می کنند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر