کد خبر: 121020
A
در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد:

واکنش نماینده مجلس دهم درباره ادعای «نماینده عضو جبهه پایداری» درباره علی لاریجانی/ جعفرزاده ایمن آبادی: آنجا مرکز پژوهش‌ها است نه مرکز مستندسازی!/ ادعای خضریان یک دروغ بزرگ است/ آقای لاریجانی باید این ادعا را پیگیری قضایی کند

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درباره ادعای عجیب صبح امروز نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به دیده بان ایران گفت: خواسته من از آقای لاریجانی این است که این قضیه را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند. آقای لاریجانی ذخیره واقعی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است؛ الان هم در کمال بزرگ منشی و بزرگواری چون دلسوز انقلاب بودند در خصوص برخی مسائل سکوت کردند این نباید باعث شود که عده‌ای بی رحمانه به ایشان حمله کنند.

واکنش نماینده مجلس دهم درباره ادعای «نماینده عضو جبهه پایداری» درباره علی لاریجانی/ جعفرزاده ایمن آبادی: آنجا مرکز پژوهش‌ها است نه مرکز مستندسازی!/ ادعای خضریان یک دروغ بزرگ است/ آقای لاریجانی باید این ادعا را پیگیری قضایی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس اذعان کرد که ابراهیم رئیسی در کتاب «روایت انتخاب دوازدهم» مطرح می‌کند که «آقای علی لاریجانی مرکز پژوهش‌های مجلس را مامور کرده بود تا جزواتی علیه من و قالیباف یعنی کاندیداهای انقلابی آماده کند و پخش می‌کردند. این ورود مجلس به انتخابات بی‌سابقه بوده است.»

 

غلامرضا جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم ضمن تکذیب این ادعا به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: کسی‌که الفبای مرکز پژوهش‌ها را بداند اصلا وارد این قضایا نمی‌شود. آنجا مرکز پژوهش‌ها است نه مرکز مستندسازی! بنده قویاً این قضیه را تکذیب می‌کنم. این یک دروغ بسیار بزرگ است. خواسته من از آقای لاریجانی این است که این قضیه را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند. آقای لاریجانی ذخیره واقعی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است؛ الان هم در کمال بزرگ منشی و بزرگواری چون دلسوز انقلاب بودند در خصوص برخی مسائل سکوت کردند این نباید باعث شود که عده‌ای بی رحمانه به ایشان حمله کنند. آقای لاریجانی به دلیل مصالح نظام و انقلاب علارغم ظلم بزرگ و فاحشی که به ایشان شد از حق خودشان گذشتند! درست نیست برخی بیایند یکسری مسائل دروغ را به ایشان نسبت دهند! به هر دلیلی تصمیم گرفته شد که ایشان رئیس‌جمهور نشود و مشاهده کردید که اعتراضی هم به این قضیه نکردند و کوتاه آمدند. دوستان باید مقداری مراعات کنند گرچه بعید است چنین رویکردی را در پیش بگیرند!

 

جعفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که چرا دوباره خط تخریبی علیه آقای لاریجانی به راه افتاده است، اظهارکرد: متاسفانه در کشور ما قواعد اخلاق سیاسی مُرده است؛ البته بنده معتقدم «اخلاق» در همه حوزه‌ها در ایران از بین رفته است اما در سیاست این «از بین رفتن» بیشتر دیده‌می‌شود یعنی در واقع «اخلاق» در سیاست کشور ما دفن شده است بدین شکل که ما تا خون رقیب‌مان را نریزیم و به تمام دنیا نشان ندهیم، بیخیال قضیه نمی‌شویم. آقای لاریجانی مورد عنایت رهبری قرار دارد و بنده این بداخلاقی سیاسی که از سال 1384علیه ایشان صورت گرفته است را واقعا متوجه نمی‌شوم. 

منبع: دیده بان ایران- نازیلا معروفیان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر