کد خبر: 121031
A

حجت‌الاسلام ادیانی: زن باید سه ویژگی سفره‌آرائی، خانه آرایی و خودآرایی را داشته باشد

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا گفت: سه ویژگی مهم سفره‌آرائی، خانه آرایی و خودآرایی برای یک زن بسیار مهم است . خوش‌رفتاری در خانواده این کانون مهم را پیش از پیش مستحکم کرده و مرد و زن با آراستگی خود می‌توانند یکدیگر را عفیف نگاه‌دارند.

حجت‌الاسلام ادیانی: زن باید سه ویژگی سفره‌آرائی، خانه آرایی و خودآرایی را داشته باشد
به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر امروز در جمع نیروها و خانواده کارکنان نیروی انتظامی قوچان در سالن اجتماعات پیوند این شهرستان اظهار کرد: کانون خانواده به‌عنوان یکی از نقاط قوت جهان اسلام و ایران اسلامی شناخته می‌شود و امروز به‌عنوان یکی از محورهای اصلی تهاجم توسط دشمنان زیر بمباران مختلف برای ازهم‌پاشیده شدن قرار دارد.
 
رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا با یادآوری اینکه شاید روزی تهاجم به‌وسیله ماهواره از روی پشت‌بام‌ها شروع می‌شد اما امروز این ابزار در خانواده و کنار تک‌تک افراد قرارگرفته است، بیان کرد: دشمنان میلیاردها پول خرج می‌کنند تا یک شبکه فارسی‌زبان راه‌اندازی کرده و برنامه‌ها و دستورات مشخص برای فروپاشی نظام خانواده را پیاده‌سازی کند.
 
وی با اشاره به این موضوع که دشمن به دنبال آن است تا ایران را در منجلابی که غرب به آن گرفتارشده غرق کند، تصریح کرد: توجه به سبک زندگی یکی از مسائل مهم مربوط به خانواده بوده و امروز این بحث در دستور کار عقیدتی-سیاسی ناجا در سراسر کشور قرار دارد.
 
ادیانی با تأکید بر اینکه اگر کانون خانواده گرم و باصفا شده به‌طورقطع فرزندان صالح نیز تربیت و وارد اجتماع می‌شوند، گفت: گرمای خانواده می‌تواند فرزند درست تربیت کند و به‌تبع اعتیاد و دیگر آسیب‌ها و هنجارهای اجتماعی به وجود نخواهد آمد.
 
رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا بابیان اینکه توجه به مسئله سازش میان زن و مرد بر اساس آیات و روایات می‌تواند گرمی‌بخش کانون خانواده باشد، بیان کرد: امروز نباید مرد به بهانه کار فراوان بیرون از خانه از اداره منزل غفلت کرده و سر باز زند زیرا زن نیازمند تکیه‌گاه امن همسر است.
 
وی سه ویژگی مهم سفره‌آرائی، خانه آرایی و خودآرایی را برای یک زن بسیار مهم دانست و یادآور شد: خوش‌رفتاری در خانواده این کانون مهم را پیش از پیش مستحکم کرده و مرد و زن با آراستگی خود می‌توانند یکدیگر را عفیف نگاه‌دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر