کد خبر: 12124
A

نقد اینستاگرامی عارف؛ سرمایه‌هایی را با قضاوت‌های نامنصفانه، ناآگاهانه و عجولانه از کف داده‌ایم

محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت: سرمایه‌هایی که با قضاوت‌های نامنصفانه، عجولانه، یک‌سو و غیرآینده‌نگر از کف داده‌ایم.

نقد اینستاگرامی عارف؛ سرمایه‌هایی را با قضاوت‌های نامنصفانه، ناآگاهانه و عجولانه از کف داده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا عارف در پست اخیر اینستاگرامی خود نوشته است؛

وقتی به دادگاه نظامی سال 42 و محکومیت مهندس مهدی بازرگان به 10 سال زندان و تبعید به برازجان می‌اندیشم، وقتی عظمت جانفشانی‌ها و رشادت‌های نسل انقلاب در راه پیروزی‌اش را به یاد می‌آورم، وقتی از جان‌گذشتن‌های ملت را برای حفظ نظام مرور می‌کنم، می‌بینم گاهی فراز و فرودهای 38 سال گذشته با افسوس‌ها و دریغ‌هایی همراه است که با حکم زمان فرصتی برای جبران‌شان نیست. سرمایه‌هایی که با قضاوت‌های نامنصفانه، عجولانه، یک‌سویه و غیرآینده‌نگر از کف داده‌ایم و از سر ناآگاهی، انقلاب و نظام و ملت را از برکت وجودشان محروم کرده‌ایم.

در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید قدری تامل کنیم. به یاد بیاوریم این انقلاب حاصل چه ایستادگی‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌هایی است. آرمان‌های انقلاب را بازخوانی کنیم و باور کنیم این نظام و انقلاب امانت خون شهداست. متعلق به تمام ملت است و حفظ و به کار بستن تمامی سرمایه‌های آن فارغ از اختلاف‌نظرهای سیاسی تکلیفی است که قطعا باید نسبت به انجامش در پیشگاه پروردگار و تاریخ پاسخگو باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر