کد خبر: 121259
A

تمجید روزنامه نزدیک به سپاه از «داماد شاه»/ گنجی: قلب اردشیر زاهدی در اواخر عمرش برای «شهید سلیمانی» می‌تپید

روزنامه نزدیک به سپاه به نقل از برخی کاربران آقای زاهدی را یک مخالف وطن‌پرست معرفی کرد.

تمجید روزنامه نزدیک به سپاه از «داماد شاه»/ گنجی: قلب اردشیر زاهدی در اواخر عمرش برای «شهید سلیمانی» می‌تپید

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نزدیک به سپاه با انتشار چند توییتر لز کاربران موسوم به جریان ارزشی ضمن اشاره به درگذشت «اردشیر زاهدی» نوشت: "در دوره مسیح علینژادها، اردشیر زاهدی باش"

این روزنامه در ادامه نوشت: 

اردشیر زاهدی، وزیر خارجه پیش از انقلاب و داماد پهلوی‌ها، روز جمعه درگذشت. او در سال‌های اخیر به دلیل برخی از مواضع وطن‌دوستانه‌اش و اذعانی که به اقتدار ایران در دوره کنونی داشت در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی شناخته شده بود. به‌ویژه صحبت‌هایش درخصوص سردار سلیمانی و تقدیر از او و مخالفتش با اعمال تحریم‌های امریکا بر ایران بیش از سایر ویژگی‌هایش در ذهن مخاطبان مانده است. 

این روزنامه همچنین به نقل از برخی کاربران آقای زاهدی را یک مخالف وطن‌پرست معرفی کرد. 

محمد سیاه‌رودی:
‌اردشیر زاهدی داماد و وزیر امور خارجه شاه بود. بار‌ها از ایران بعد از انقلاب دفاع کرد. زمانی که خودتحقیر‌ها برای شهادت سردار سلیمانی هلهله و شادی می‌کردن، زاهدی گفت: سلیمانی یک سرباز وطن‌پرست با شرف بود. حالا زاهدی فوت شده و خودتحقیر‌ها بازم دارن هلهله و شادی میکنن! روحش شاد!
عبدالله گنجی:
اردشیر زاهدی درگذشت. مردی که انقلاب اسلامی موجب قطع منافع او شد، اما در واپسین سال‌های حیات دلش برای شهید سلیمانی می‌تپید و او را می‌ستود و به استقلال ایران امروز می‌بالید، اما اینجا کسانی از اول انقلاب با امام هویت یافتند و سر سفره امام بودند و چه‌ها نکردند. عاقبت‌بخیر ان‌شاءالله.
کاربری با نام سیدرضی:
‌اردشیر زاهدی درگذشت و جماعت برانداز و سلطنت‌طلب به واسطه ارادت او به شخصیت شهید سلیمانی و تعظیم او در برابر اقتدار ایران، مشغول هلهله و اهانت به وی هستند. هرچند سرگذشت زاهدی قابل دفاع نیست، اما با توهین و شادی دشمنان، معلوم شد او با دفاع از ایران چه داغی به دل دشمنان گذاشته بود.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر