کد خبر: 121361
A

واکنش کیهان به انتشار فیش‌های حقوق نجومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر/ گویا ماجرای فیش‌های حقوقی تمامی ندارد

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری گفت: گویا ماجرای فیش‌های حقوقی تمامی ندارد؛ غائله‌ای که در دولت روحانی پا گرفت و انتظار می‌رفت با ماده‌قانونی برنامه ششم توسعه پایان یابد اما اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن است که سامانه ثبت حقوق و مزایا هنوز عملیاتی نشده و بسیاری از ابعاد این ماجرا در هاله‌ای از ابهام است.

واکنش کیهان به انتشار فیش‌های حقوق نجومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر/
گویا ماجرای فیش‌های حقوقی تمامی ندارد

به گزارش دیده بان ایران روزنامه کیهان در شماره امروز خود با اشاره به انتشار فیش های حقوقی سه تن از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر نوشت: ماجرای دنباله‌دار حقوق‌های نجومی موضوعی است که این روزها با انتشار فیش‌های حقوقی سه تن از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر که روی‌هم 424 میلیون حقوق گرفته‌اند، دوباره بر زبان‌ها افتاده است.
طی روزهای گذشته فیش‌های حقوقی نجومی 3 نفر از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ یکی با سمت مدیر مالی و حقوق ۲۱۵ میلیونی، یکی با سمت مدیر منابع انسانی با حقوق ۱۲۵ میلیون و یکی هم در سمت ریاست حراست با حقوق ۸۴ میلیون تومان.
پس از انتشار تصاویر فیش‌های حقوقی فوق در فضای مجازی بود که کاربران ایرانی خواستار برخورد جدی با نجومی‌بگیران شدند.

کیهان در ادامه گزارش خود نوشت:  گویا ماجرای فیش‌های حقوقی تمامی ندارد؛ غائله‌ای که در دولت روحانی پا گرفت و انتظار می‌رفت با ماده‌قانونی برنامه ششم توسعه پایان یابد اما اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن است که سامانه ثبت حقوق و مزایا هنوز عملیاتی نشده و بسیاری از ابعاد این ماجرا در هاله‌ای از ابهام است.
حقوق‌های نجومی این روزها با انتشار فیش‌های نامتعارف سه تن از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر که روی‌هم 424 میلیون حقوق گرفته‌اند، دوباره بر زبان‌ها افتاده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر