کد خبر: 121716
A

واکنش نماینده مسیحیان ارمنی به دادگاه حوادث سال ۹۸ در انگلیس/ بیگلریان: حوادث آبان ماه سال ۹۸ کار انگلیس بود

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران: انگلیس با تشکیل دادگاه‌های ساختگی در مورد حوادث آبان‌ماه ۹۸ به دنبال پرونده‌سازی و فشار بر ایران در مذاکرات برجام است.

واکنش نماینده مسیحیان ارمنی به دادگاه حوادث سال ۹۸ در انگلیس/ بیگلریان: حوادث آبان ماه سال ۹۸ کار انگلیس بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روبرت بیگلریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به دادگاه‌های ساختگی انگلیس با موضوع حوادث آبان ماه ۹۸ گفت: انگلیس از یک سو با همکاری با امریکا تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را اعمال می‌کند و از طرف دیگر با تشکیل دادگاه‌ها به دنبال اعمال فشار رسانه‌ای بر جمهوری اسلامی ایران است. هدف انگلیس از تشکیل این دادگاه‌های ساختگی پرونده‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران است تا چنانکه به خیال خودشان جامعه ایران به خاطر تحریم‌های اقتصادی دچار آشوب شد، نیرو‌های انتظامی و پلیس ایران به خاطر این فضاسازی‌های سنگین نتوانند برخوردی با آشوبگران داشته باشند.
نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این انگلیس با این اقدام خود سعی دارد فشار‌های روانی علیه ایران در مذاکرات پیش رو در قالب برجام را تشدید کند و در یک فضای روانی سنگین، دیپلمات‌های کشورمان پای میز مذاکره با انگلیس حاضر شوند.
بیگلریان خاطرنشان کرد: انگلیس نقش پررنگی در حوادث آبان ماه سال ۹۸ داشت و موجبات آشوب‌های خیابانی در کشور را فراهم آورد و حال با این اقدامات سعی دارد رد پای خود در آن آشوب‌ها را پاک کند. وی گفت: انگلیس می‌خواهد با این اقدامات خود را از اتهاماتش تبرئه سازد و به جای پاسخگویی فضای روانی سنگینی را علیه ایران به راه اندازد.
نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اظهار داشت: اقدامات ضد ایرانی انگلیس و دیگر کشور‌های جبهه استکبار از زمان انقلاب تا چند سال قبل اقدامات بین دو دولت و سازمان‌ها بوده، اما امروز انگلیس و امریکا این دشمنی‌ها را با اقداماتشان به سطح جامعه کشاندند و می‌خواهند با ایجاد آشوب اهداف خود را دنبال کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر