کد خبر: 121725
A

رئیس پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نماد ناکارآمدی همین مذاکرات هسته ای و برجام است

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، ترور وی را نتیجه مذاکرات برجام عنوان کرد

رئیس پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نماد ناکارآمدی همین مذاکرات هسته ای و برجام است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالگرد شهادت دکتر فخری زاده در پیامی تأکید کرد: ترور فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود.

در پیام سردار غلامرضا جلالی آمده است: یکسال از به شهادت رسیدن یکی از فرزندان شایسته انقلاب، که دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور وی را مورد هدف قرار داد می‌گذرد. 

دکتر محسن فخری زاده را تا قبل از شهادت، کمتر کسی می‌شناخت و چه بسا بسیاری از جنبه‌های شخصیتی، علمی و خدمات و اقدامات وی در راه اعتلای ایران زمین همچون رازی سر به مهر باقی بماند. وی از جمله مجاهدان مخلص انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به‌ویژه در عرصه‌های دفاعی گام بردارد.

اما در اهمیت و بزرگی و تاثیرگذاری این مرد بزرگ همین بس که برای مهار اندیشه‌اش، یکی از پیچیده‌ترین ترور قرن طراحی و اجرا شد. 
 
ترور شهید فخری زاده نماد ناکارآمدی برجام و سیاست لبخند به دشمن بود
 
حرکت علمی وی در راستای اقتدار آفرینی، تمدن سازی و نوآوری در خدمت مردم، همچون خاری در چشم استکبار و به شهادت رساندنش مهر تأییدی بر خباثت و ددمنشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود که بار دیگر نیت شوم آنان را برملا کرد. ترور شهید فخری زاده نماد ناکارآمدی برجام و سیاست لبخند به دشمن است.
شهید فخری زاده یک دانشمند تمام عیار هسته‌ای و پدافندی است
 
بیست سال زندگی در سایه ترور برای امنیت و رفاه مردم بدون شک چراغ راهی است برای جوانان نخبه‎ای که وی در سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تربیت کرد تا پشتوانه‌‌ای عظیم برای ارتقای توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوین پرتوی، زیستی و شیمیایی باشند. به راستی که وی یک دانشمند تمام عیار هسته‌ای و پدافندی است.
 
فخری زاده به حق سردار شهید پدافند غیرعامل است و ما در سازمان پدافند غیرعامل کشور هیچگاه تلاش‌های وی را در عرصه دفاع بیولوژیک به ویژه در زمینه ساخت تجهیزات پیشرفته مانند آزمایشگاه سیار سطح ۳ ایمنی زیستی، تولید کیت‌های تشخیصی و واکسن کرونا و همچین در عرصه پدافند نوین به عنوان مبدع صنعت پدافند غیرعامل در حوزه‌های CBRNE هرگز از یاد نخواهیم برد. 

در سالگرد شهادت این دانشمند انقلابی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی و همه شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می‌داریم که بی‌شک دانشمندان، استادان و دانش‌پژوهان کشور، علی‌رغم وجود دشمنی دشمنان،‌ راه فخری زاده‌ها را ادامه خواهند داد و خون این شهدای انقلاب اسلامی عامل اتحاد و انسجام ملت در ایستادگی در برابر دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد و مسببان این ترور شوم، تاوان سختی پرداخت خواهند کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر