کد خبر: 121769
A
سخنگوی حزب جمهوریت:

در مذاکرات هسته ای، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مورد توجه تصمیم گیران باشد

یک فعال سیاسی گقت: مردم انتظار دارند با اتخاذ تصمیمات قاطع و منطقی و دوری از مذاکرات زمان بر و بدون نتیجه ، در اسرع وقت تحریم های ظالمانه و طاقت فرسا لغو شود و آرامش و رونق به زندگی و کسب و کار آنها بازگردد.

در مذاکرات هسته ای، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مورد توجه تصمیم گیران باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا کارگر، سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی درباره مواضع این حزب سیاسی پیرامون مسائل روز کشور از جمله مسئله احیای برجام اظهار داشت: در آخرین جلسه دفتر سیاسی حزب جمهوریت، مسائل و حوادث سیاسی روز کشور و سطح منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هفته آینده بیانیه تحلیلی در این خصوص صادر شود. در این جلسه به صورت ویژه بحث دور جدید مذاکرات هسته ای مطرح شد و از تصمیم سازان و مذاکره کنندگان درخواست شد تا در اولین محک جدی تغییر گفتمان سیاسی و دیپلماسی کشور، منافع و مصالح ملی و فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی مردم در نظر. گرفته شود و در مذاکرات برد -برد ضمن حفظ منافع ملی که چیزی جز کسب رضایت مردم و تامین امنیت اقتصادی و روانی آنها نیست ، رفع تحریم ها و گشایشهای بانکی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد. حال که هماهنگی و پشتیبانی تمامی قوا و نهادهای انقلابی پشت سر تیم مذاکره کننده است مردم انتظار دارند با اتخاذ تصمیمات قاطع و منطقی و دوری از مذاکرات زمان بر و بدون نتیجه ، در اسرع وقت تحریم های ظالمانه و طاقت فرسا لغو شود و آرامش و رونق به زندگی و کسب و کار آنها بازگردد.

وی افزود: هرچند معتقدم از احزاب در دولتهای مختلف نظام جمهوری اسلامی به عنوان دکور دموکراسی و زینت المجالس مورد استفاده قرار گرفته و سیستم سیاسی کشور با نظام حزبی و پارلمانی مرسوم دنیا خیلی فاصله دارد؛ ولی مجموعه مؤسسین و مدیریت حزب جمهوریت که از نیروهای سیاسی اصیل، انقلابی و باتجربه کشور هستند، از همین ظرفیت حداقلی بهره برده و همواره سعی نموده در کنار مردم ، منافع ملی و مصالح کشور را ارتقا دهند و ضمن حضور جدی در عرصه مبارزات انتخاباتی به منظور گزینش نیروهای نخبه و دلسوز، همواره زبان گویای مطالبات به حق مردم باشند و مطالبات جدی آنها از حاکمیت را تبیین می کنند.

وی در پایان یادآور شد: در دوره کرونا که امکان برگزاری تجمعات و جلسات سیاسی حضوری امکان پذیر نبود، ارکان حزب شامل دفاتر و شاخه ها و کمیته ها با مدیریت و نظارت دبیرکل محترم، بطور مداوم و بصورت مجازی تشکیل جلسه داده و امور تشکیلاتی را دنبال کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر