کد خبر: 121820
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه از برخورد خوب نیروی انتظامی با مردم اصفهان تشکر کرد

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار مطلبی به نقل از یک فعال سابق دانشجویی درباره اعتراضات مردم اصفهان در بستر رودخانه زاینده رود از برخورد خوب نیروهای انتظامی هم با مردم اصفهان قدردانی کرد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه از برخورد خوب نیروی انتظامی با مردم اصفهان تشکر کرد

به گزارش دیده بان ایران, خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار مطلبی به نقل از یک فعال سابق دانشجویی درباره اعتراضات مردم اصفهان در بستر رودخانه زاینده رود نوشت:

باید از مردم اصفهان تشکر کنیم که با یک تجمع درست، مسالمت آمیز و یک مدیریت خوب مردمی تجمعی برگزار کردند و مطالبات خود را بیان کردند، آن هم در زمانی که ما یک الگوی مناسب برای بیان مطالبات مردمی نداریم. رسانه ملی هم در این جریان به خوبی، درست، بجا و دقیق به موضوع پرداخت. رسانه‌های بیگانه در زمان سکوت خود را شکستند که اغتشاشگران به میدان آمدند و دست به اقدامات ساختارشکنانه زدند، آنگاه رسانه‌های معاند سعی کردند این اغتشاگران را جای مردم جا بزنند.

این فعال سابق دانشجویی همچنین از برخورد خوب نیروهای انتظامی هم با مردم اصفهان قدردانی کرد و افزود: اغتشاشگران بعد از اینکه کشاورزان با انتشار بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند، وارد صحنه شدند و با سردادن شعارهای ساختارشکنانه و با آتش زدن اموال عمومی سعی کردند فضا را متشنج کنند. قطعا اینها از مردم نبودند، در فیلم‌ها هم مشخص است که با برنامه ریزی و با میدان‌داری تعدادی خانم این ناآرامی‌ها شکل گرفت. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر