کد خبر: 121839
A

ذوالنوری: ضد انقلاب پشت اعتراضات اخیر اصفهان بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: در ناآرامی‌های اخیر اصفهان ما کدهای زیادی داریم که نشان می‌دهد طراحی پشت صحنه این حرکات توسط بیگانگان انجام شده و متأسفانه در مقطعی توانستند بعضی‌ها را با خودشان همراه کنند

ذوالنوری: ضد انقلاب پشت اعتراضات اخیر اصفهان بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در اصفهان به دنبال مشکلات آبی، گفت: امروز کل کشور با مشکل کمبود آب مواجه است که دلایل آن هم به تغییر اقلیم بازمی‌گردد و هم نتیجه اجرای اتخاد و اجرای تصمیمات نادرست در حوزه منابع آبی است که البته با سیاست‌گذاری‌های درست و سرمایه‌گذاری در این حوزه این مشکل را می‌توان مدیریت کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به دیده بان ایران گفت: اردوکشی و تحصن و اقدامات این چنینی کمکی به رفع مشکل آب نمی‌کند، بلکه کار را پیچیده‌تر می‌کند، اما اینکه مردم بتوانند درد و مشکلشان را به صورت مسالمت‌آمیز به گوش مسئولان برسانند امر پسندیده و قابل قبولی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همیشه در مطالبات بحقی که افراد دلسوز کشور آن را مطرح می‌کنند و می‌خواهند نقیصه‌ای برطرف شود و نمی‌خواهند با کشور و دولت درگیر شوند، در این موارد دشمن سعی دارد تا مسیر اعتراض مسالمت‌آمیز اعتراضات را از ریل خود خارج کند و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند تا بهره‌های لازم را ببرد.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن این است که در آستانه مذاکرات هسته‌ای برای اینکه دستش در میز مذاکرات پر باشد، با تحریک عده‌ای از افراد و ایجاد آشوب، ایران را کشوری آشوب‌زده معرفی کند.

وی افزود: همانطور که گفتم دشمن از هر فرصتی در تجمعات مردمی به دنبال ایجاد اعتراض و آشوب در کشور ماست که نمونه آن را می‌توان در آبان 98‌، فتنه 88 و ماجرای کوی دانشگاه مشاهده کرد. همه این موارد نمونه‌هایی است که دشمن سرمایه‌گذاری کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اگر دشمن از همان ابتدا به قصد براندازی جلو بیاید صف خودی و غیرخودی خیلی آسان می‌شود و مهار آشوب راحت است، اما زمانی این دو از هم قابل تفکیک نیستند و برخورد مسئولین با آنها سخت می‌شود که دشمن پشت یک اعتراض مصداق‌دار قرار بگیرد و تحت عنوان یک مطالبه و یک حق مشروع به آشوب و تخریب بپردازد.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: در این موارد مردم باید هوشیار باشند که دشمن از اعتراض منطقی آنها سوء استفاده نکند و به نام اعتراض مردمی کشور را درگیر اغتشاش نکنند.

وی افزود: در ناآرامی‌های اخیر اصفهان ما کدهای زیادی داریم که نشان می‌دهد طراحی پشت صحنه این حرکات توسط بیگانگان انجام شده و متأسفانه در مقطعی توانستند بعضی‌ها را با خودشان همراه کنند اما به محض بروز نشانه‌هایی کشاورزانی که هسته اصلی اعتراض بودند، صف خودشان را کاملا جدا کردند و الان ما در اصفهان اختلاط این دو جریان و امتزاج حق و باطل را نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کشاورزانی که برای بیان مطالباتشان وارد صحنه شده بودند به محض مشاهده خشونت به قصد انتقام‌گیری از نظام، صف خود را از ضدانقلاب و بیگانگان جدا کردند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر