کد خبر: 121845
A

خبرنگار روزنامه آمریکایی پولیتیکو: هیات مذاکره کننده ایران از لحن منفی در مذاکرات استفاده کرده است

«استفانی لیختن اشتاین» خبرنگار حوزه سیاست خارجی که برای روزنامه آمریکایی پولیتیکو کار کرده و برای پوشش مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین مستقر شده است. دریکی از توئیت هایش، در خصوص روند مذاکرات می نویسد: منابع غربی در روز نخست مذاکرات گفتند معلوم نیست تا چه میزان ایران آماده انجام توافق است.

خبرنگار روزنامه آمریکایی پولیتیکو: هیات مذاکره کننده ایران از لحن منفی در مذاکرات استفاده کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «استفانی لیختن اشتاین» خبرنگار حوزه سیاست خارجی  که برای روزنامه آمریکایی پولیتیکو کار کرده و برای پوشش مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین مستقر شده است. دریکی از توئیت هایش، در خصوص روند مذاکرات می نویسد: منابع غربی در روز نخست مذاکرات گفتند معلوم نیست تا چه میزان ایران آماده انجام توافق است.

او به نقل از منابع  غربی ادعا کرد: معلوم نیست آیا ایران برای مذاکره به وین آمده یا فقط تظاهر به انجام مذاکره می کند؟

این خبرنگار روزنامه آمریکایی پولتیکو در ادامه توئیت خود مدعی شد: منابعی گفته اند که ایران مواضع ضد تحریم خود را در نشست کمیسیون مشترک تکرار کرده و از لحن منفی و ضدآمریکایی استفاده کرده است.

خانم استفانی در ادامه رشته توئیت خود آورده است: منابع همچنین می گویند که دو روز آینده(سه شنبه و چهارشنبه که قرار است کارگروه هایی با موضوع لغو تحریم ها و مسائل هسته ای ایران تشکیل شود) می تواند به نوعی راستی آزمایی باشد و تا حدودی فضا را روشن کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر