کد خبر: 121871
A

سایت اصولگرا: یکی از ارادتمندان محسن رضایی قرار است مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی شود

یک سایت اصولگرا که طی روزهای گذشته برخی از انتصابات فامیلی را افشا کرده است در تازه ترین گزارش های خود خبر داده است که نام امید گلزاری به عنوان گزینه مدیرعاملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

سایت اصولگرا: یکی از ارادتمندان محسن رضایی قرار است مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ یک سایت اصولگرا که طی روزهای گذشته برخی از انتصابات فامیلی را افشا کرده است در تازه ترین گزارش های خود خبر داده است که نام امید گلزاری به عنوان گزینه مدیرعاملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

این سایت نوشت: امیدالاسلام جمال گلزاری، از افراد وابسته به محسن رضایی -معاون اقتصادی رئیس جمهور- است که گفته می‌شود در حال اخذ مرتبه دکتری است و پیش از این در مسئولیت هایی، چون مدیرکلی ارتباط مردمی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرعاملی مؤسسه صبح قریب وابسته به محسن رضایی فعالیت داشته است!

اوج فعالیت اقتصادی نامبرده به شرکت بیمه تعاون بازمی گردد که وی مدتی سرپرست آن بود؛ اما بنا به عدم تجربه و سابقه کافی در حوزه بیمه، از سوی بیمه مرکزی ردّصلاحیت شد.

گلزاری در سال ۱۳۹۸، پس از تغییرات در کشتیرانی جمهوری اسلامی از سوی محمد رضوانی فر مدیرعامل وقت شستا به یکی از معاونت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی معرفی و به عنوان مدیر در یکی از بخش‌ها مشغول به کار شد. وی اواسط سال ۱۳۹۹ نیز با توصیه رضوانی فر، معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی شد.

پس از برکناری رضوانی فر از شستا انتظار می‌رفت گلزاری نیز از مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی کنار رود؛ اما با حمایت‌های محسن رضایی، اکنون به عنوان یکی از گزینه‌های جدّی تصدّی پست ریاست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران یکی از حواشی که پس از روی کارآمدن دولت سیزدهم در شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای کشور منتشر شده مربوط به انتصابات فامیلی و دامادسالاری است که واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر