کد خبر: 121875
A

امیرعبداللهیان: یکی از مأموریت‌های ویژه وزارت خارجه «اقتصاد» است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اقتصاد یکی از مأموریت‌های ویژه وزارت خارجه است و در قالب همکاری‌های منطقه‌ای و پیمان‌های مختلف درصدد تسهیل تجارت و افزایش صادرات ایران هستیم.

امیرعبداللهیان: یکی از مأموریت‌های ویژه وزارت خارجه «اقتصاد» است

به گزارش دیده بان ایران؛ در ادامه نشست‌های سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی پیرامون ساختار جدید بودجه در سال آینده، نشستی با حضور وزیر امور خارجه و جمعی از معاونان این وزارتخانه و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از معاونین سازمان برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست با حمایت از اصلاح ساختار بودجه، گفت: تنها در صدروزه اول دولت سیزدهم با مبنا قرار گرفتن سیاست همسایگی اتفاقات خوبی افتاده است؛ هم در حوزه پیوستن ایران به شانگ‌های و هم اجلاس اخیر اکو که شاهد امضای قرارداد مهم گازی بودیم.

وی اضافه کرد: اقتصاد یکی از مأموریت‌های ویژه وزارت خارجه است و در قالب همکاری‌های منطقه‌ای و پیمان‌های مختلف درصدد تسهیل تجارت و افزایش صادرات ایران هستیم.

وزیر امور خارجه در مورد برجام هم تأکید کرد: همان‌طور که قبلاً هم از سوی ایران گفته شده است ما با حسن‌نیت و جدیت وارد مذاکرات شده‌ایم، اما به‌شرط آنکه نتیجه لغو عملی همه تحریم‌ها باشد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر