کد خبر: 121882
A

غضنفرآبادی: به نمایندگانی که سبب دلخوری افکار عمومی شدند تذکر دادیم

نماینده مردم بم گفت: انتظاراتی که در جامعه از هیئت نظارت است بیش از حوزه اختیارات قانونی این هیئت است.

غضنفرآبادی: به نمایندگانی که سبب دلخوری افکار عمومی شدند تذکر دادیم

به گزارش دیده بان ایران؛ نماینده مردم بم و سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این سوال که اخیرا صحبت‌های برخی نمایندگان سبب دلخوری و رنجش خاطر افکار عمومی شده است، آیا هیئت نظارت بنا ندارد به این نمایندگان تذکر دهد؟ گفت: هیئت نظارت در پنج مورد به نمایندگانی که با صحبت‌های خود افکار عمومی را دلخور و یا ناراحت کرده‌اند ورود کرده و تذکر لازم داده شده است و پیگیری ها در این خصوص ادامه دارد. 

او ادامه داد: برخی از رسیدگی‌ها در هیئت نظارت به شکایت‌هایی برمی‌گردد که از نمایندگان صورت گرفته و در تعدادی هم مشخصا هیئت نظارت ورود کرده است.

غضنفر آبادی در خصوص حوزه اختیارات هیئت نظارت بیان کرد: نقدها به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به انتظارات از این هیئت برمی‌گردد، انتظاراتی که در جامعه از هیات نظارت است بیش از حوزه اختیارات قانونی این هیات است و همین سبب شده که این ابهام شکل گیرد چرا هیات نظارت فعال نیست. 

نماینده مردم بم در پاسخ به این سوال که  با این تعاریف با اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان چه خواهید کرد؟ آیا مجددا به صحن ارجاع می‌دهید؟ گفت: مجددا با اصلاحاتی این طرح را مطرح خواهیم کرد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر