کد خبر: 121987
A

سردار نقدی: باید از فضای ننگین در اینترنت جهانی به استقلال برسیم

سردار محمدرضا نقدی گفت: ما باید از این فضای ننگین که در اینترنت جهانی است، بتوانیم به استقلال برسیم و بتوانیم نرم افزار‌ها و پیام رسان‌های خود را داشته باشیم.

سردار نقدی: باید از فضای ننگین در اینترنت جهانی به استقلال برسیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی در همایش نسل سلیمانی و اختتامیه پویش همکلاسی مهربان افزود: حضور شما دانش آموزان بسیجی یادآور صد‌ها هزار دانش‌آموز مجاهد در جبهه‌های دفاع مقدس و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید است؛ دانش‌آموزانی که با شور و حماسه و عشق و امید و با سن کم شناسنامه‌های خود را دستکاری می‌کردند تا حضور خود را در جبهه‌ها موجه کنند.

وی بیان کرد: چهره‌های مصمم شما نشان دهنده پایداری شما در مسیر حاج قاسم سلیمانی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره و عنوان کرد: دانش آموزان باید در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در مقابل دشمانان بایستند و صنعت فناوری اطلاعات و نرم افزار را فتح کنند.

سردار محمدرضا نقدی تصریح کرد: ما باید از این فضای ننگین که در اینترنت جهانی است، بتوانیم به استقلال برسیم و بتوانیم نرم افزار‌ها و پیام رسان‌های خود را داشته باشیم. 

وی گفت: در حالی که لیبرال دموکراسی غرب به فکر خودخواهی است، شما آمده‌اید که سخاوتمندانه امکانات کم خود را به همکلاسی‌های خود هدیه کنید.

سردار نقدی بیان کرد: این مرام به انسان عظمت و شخصیت می‌دهد؛ این مرام فتوت و مردانگی است که سلیمانی‌ها و ابومهدی‌ها را می‌سازد. 

وی اضافه کرد: از ابتدای کرونا تاکنون ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بسته حمایتی در تهران توسط بسیج توزیع شده است که این کار کوچکی نیست و نشانگر ایثار مردم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر