کد خبر: 122043
A

عباس زاده: برخی رسانه‌ها سخنان «گروسی» در جریان سفر به ایران را تحریف کردند/ گروسی نگفت در ایران به «توافــق» نرسیده ایم

سخنگوی کمیسیون امنیت گفت: برخی از رسانه‌ها سخن مدیرکل آژانس انرژی اتمی را تحریف کردند، گروسی از تعبیر "ناتمام" درباره گفتگو با مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی صحبت کرده در حالی که این رسانه‌ها از تعبیر "عدم توافق" با ایران تعبیر کردند.

عباس زاده: برخی رسانه‌ها سخنان «گروسی» در جریان سفر به ایران را تحریف کردند/ گروسی نگفت در ایران به «توافــق» نرسیده ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در توضیح نشست این کمیسیون با اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی، رئیس سازمان انرژی اتمی گزارشی از حضور رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس به اعضا کمیسیون ارائه کرد.

وی در همین راستا افزود: اهداف مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. گروسی قرار است گزارشی از فعالیت‌های ایران در شورای حکام ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه گفت که تلاش شده تا در گزارشی که به شورای حکام آژانس می‌دهد، بهانه‌ای دست اروپایی‌ها در مذاکرات وین نیافتد.

عباس‌زاده همچنین اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها سخن مدیرکل آژانس انرژی اتمی را تحریف کردند، گروسی از تعبیر "ناتمام" درباره گفتگو با مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی صحبت کرده در حالی که این رسانه‌ها از تعبیر "عدم توافق" با ایران تعبیر کردند.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس تصریح کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت که این رفت‌وآمد به نوعی مدیریت شد که غربی‌ها نتوانند بهانه‌ای در مذاکرات وین داشته باشند یا مدیرکل آژانس گزارشی خلاف واقع در شورای حکام ارائه دهد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر