کد خبر: 122132
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری نزدیک به سپاه: ابراهیم رئیسی در ۱۰۰ روز گذشته جان خیلی ها را نجات داده است

خبرگزاری فارس می گوید: یکی از وعده های ابراهیم رئیسی بحث کنترل کرونا و تامین واکسن بود که از همان ابتدای دولت این موضوع به صورت جدی پیگیری شد و خرید بیش از 100 میلیون دوز واکسن در کمتر از 3 ماه که نسبت به دوره مشابه آن در دولت گذشته 1000 درصد رشد داشت، نشان از پیگیری جدی دولت سیزدهم در این حوزه داشت!

خبرگزاری نزدیک به سپاه: ابراهیم رئیسی در ۱۰۰ روز گذشته جان خیلی ها را نجات داده است

به گزارش دیده بان ایران، خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی ضمن تمجید از عملکرد صدروزه ابراهیم رئیسی نوشت: 

یکی از مطالبات مردم در دولت گذشته که همواره مطرح می شد، بحث تامین واکسن کرونا بود. مطالبه ای که متاسفانه با آدرس های غلطی که توسط برخی مسئولان داده می شد، خیلی محقق نشد. بسیاری از مسئولان بحث FATF را صدی برای واردات واکسن می دانستند و برخی هم سعی داشتند با فرافکنی موضوع تامین واکسن را سیاسی کنند. با این حال یکی از وعده های ابراهیم رئیسی بحث کنترل کرونا و تامین واکسن بود که از همان ابتدای دولت این موضوع به صورت جدی پیگیری شد و خرید بیش از 100 میلیون دوز واکسن در کمتر از 3 ماه که نسبت به دوره مشابه آن در دولت گذشته 1000 درصد رشد داشت، نشان از پیگیری جدی دولت سیزدهم در این حوزه داشت!

 

 

تزریق بیش از 105 میلیون دوز واکسن به صورت شبانه روزی در مراکز تجمیعی، درب منازل و مغازه ها و...، کاهش 700 درصدی فوتی ها، ایجاد گشایش در کسب و کارها، حوزه آموزش و زندگی مردم و اعمال هوشمند پروتکلهای بهداشتی از اقدامات قابل توجه دیگر دولت سیزدهم در صد روز ابتدایی فعالیت بوده است.

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ رسانه های حامی دولت سیزدهم در حالی از تسهیل واردات واکسن در چند ماه اخیر خبر می دهند که بسیاری از اعضای هیات دولت ابراهیم رئیسی در دولت گذشته مخالفت خود را با واردات واکسن اعلام کرده بودند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر