کد خبر: 12221
A

عیادت دو نماینده تهران از یک آتش‌نشان مصدوم

دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از یکی از آتش‌نشانان مصدوم در حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کردند.

عیادت دو نماینده تهران از یک آتش‌نشان مصدوم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایرانسیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من و خانم اولاد قباد عصر جمعه از امیر مهدیانی آتش‌نشان مصدومی که از قهرمانان حادثه پلاسکو بود و فرماندهی بخشی از عملیات را بر عهده داشت در بیمارستان کسری عیادت کردیم. در این دیدار که فرماندار شمیرانات هم حضور داشت، آقای مهدیانی توضیحاتی را درباره این حادثه ارائه داد و اینکه چطور در حال انجام عملیات با چالاکی توانسته‌اند ۳۰ نفر از همکاران خود را نجات دهند و نهایتا خودشان به بیرون پریدند و به صورت معجزه‌آسایی نجات پیدا کردند.

وی افزود: نکته دیگری که در این دیدار مطرح شد این بود که امکانات موجود امدادرسانی و آتش‌نشانی برای عملیات به این بزرگی کافی نبوده و باید تدابیری اتخاذ شود که در صورت وقوع حادثه مشابه در پایتخت تجهیزات کاملی داشته باشیم و آتش‌نشانان بتوانند هم جان مردم و هم جان خودشان را نجات دهند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان یادآور شد: آقای مهدیانی به شدت نگران سرنوشت همکاران دیگر خود بود که هنوز از آنها خبری در دست نیست و ما امیدواریم هم مصدومان این حادثه شفا پیدا کنند و هم زودتر خبر سلامتی آتش‌نشانان گرفتار در ساختمان فروریخته پلاسکو را بشنویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر